ZA KINU I JAPAN

Kad Catherine Zeta-Jones krade šampon

26.05.2009.
u 19:39

Mnoge reklame su velike zvijezde snimile za dalekoistočno tržište, pod uvjetom da se u Europi i Americi to njihovo "krčmljenje slave" ne prikazuje. No, najnovija reklama velike filmske zvijezde snimljena za tržište Japana i Kine nije nikakva jeftina gaža, nego je prava reklamna kampanja u koju je uloženo i truda i novca.

Tvrtka Unilever želi za svoj šampon za kosu Lux povećati tržišni udio u Japanu i Kini, gdje još uvijek prednjači Procter and Gamble i druge konkurentske tvrtke, pa su zakupili duge reklamne blokove od po pet i više minuta na tamošnjim televizijama.

A u tim blokovima vrtjet će se reklama s Catherine Zeta-Jones umiješanom u industrijsku špijunažu, naravno, formule za šampon, kojim ona opere svoju bujnu crnu kosu. Zeta-Jones još od 2008. nastupa u Unileverovim reklamama, bilo za zapadno ili istočno tržište.

Spot pod nazivom "The Alchimist", Alkemičar(ka), prikazivat će se i u kinima, a snimila ga je agencija JWT koja je za scenarista angažirala Jefferyja Cainea ("Golden Eye", "Brižni vrtlar"). Pogledajte kako ljepša polovica Michaela Douglasa izvlači strogo čuvanu formulu!

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije