I muškarci i žene percipiraju žensko tijelo u donjem rublju u reklamama kao objekt, dok muško tijelo u donjem rublju vide kao čovjeka.
Istraživači iz Bruxellesa svoje su zaključke temeljili na psihološkoj teoriji da mozak percipira ljude i objekte na drugačiji način.
Prijašnje studije pokazale su da ljudi lako prepoznaju cijelo lice, ali im je prepoznavanje teško kada vide samo jedan dio lica.
Ali, kada se radi o objektu, primjerice stolcu, lako je prepoznati i cijeli stolac i njegove dijelove.
Također, teško je prepoznati ljude na slici koja je okrenuta naopako, dok za objekte to nije problem. Na temelju toga mogli su testirati postoji li razlika između percepcije muškog i ženskog tijela.
Ispitanici su gledali fotografije muškaraca i žena u donjem rublju u seksi pozama. Nakon toga su im na crnom ekranu na trenutak pokazali dvije fotografije i morali su izabrati koja od te dvije odgovara onoj koju su prije vidjeli.
Rezultati su pokazali da i žene i muškarci bez problema prepoznaju žensko tijelo i kada je okrenuto na pravu stranu i kada je okrenuto naopako, dok su muško tijelo prepoznali samo kada je okrenuto na pravu stranu. Tako su došli do zaključka da oba spola vide žensko tijelo kao objekt.
mozda je to posljedica izlozenosti slikama razgolicenog zenskog tijela, i to onim crtama koje se favoriziraju... ucestalost i prepoznatljivost. nesto suvislije od ovoga se da cuti u ovom 46-minutnom filmu Codes of Gender/ Rodni kodovi, koji otkriva na koji nacincin marketing salje ideje o normativima muskosti i zenskosti. Link na http://topdocumentaryfilms.com/codes-gender/