Čini se kako danas, više nego ikad prije ljudi mnogo pažnje posvećuju upravo kosi, trendovi se mijenjaju, a posebno nas veseli dotjerati se za neku posebnu prigodu pa je važno imati osobu od povjerenja koja će učiniti upravo to – omogućiti vam da izgledate najbolje što možete.
A kada taj posao radite već dva desetljeća i klijenti više nisu samo klijenti već prijatelji i vjerno prate svaki vaš korak u karijeri, onda stvarno možete reći da ste uspjeli, a to svakako može reći Anita Terzić Dizdarević, vlasnica beauty bara Bellami. Nakon uspješne karijere edukatorice, odlučila se okušati u poduzetničkim vodama, a njezinim stopama nastavila je i kći Hana pa će ova uspješna poslovna priča zasigurno trajati još nekoliko desetljeća.
Kao i brojni, na početku karijere nije se odmah odlučila okušati u samostalnom poslu, no kroz godine je otvorila brojna vrata pa tako i ona edukatorice, čime je dobila dodatan vjetar u leđa i samopouzdanje. Iako je kao edukatorica radila četiri godine i mnogi će reći kako je riječ o idealnom poslu, budući da dobijete najbolje od industrije, došlo je vrijeme za prekretnicu. –
– Nakon godina provedenih u struci, edukacija, putovanja i poznanstava, odlučila sam da je vrijeme da pokrenem nešto svoje. Iako mi fali taj aspekt posla, ostala sam u kontaktu s brojnim kolegama s kojima i dalje surađujem, koji me često znaju pitati za savjete što mene, kao vlasnicu salona, jako ispunjava.
Možda ćete se pitati zašto „beauty bar“, a ne salon? Kako nam je otkrila vlasnica, imenom se nije htjela usko vezati samo jednom djelatnošću jer nikad ne znaš što ti budućnost donosi.
– Iako trenutno s ovim opsegom posla ne planiram proširenje usluga, dugoročni planovi su ipak nešto drugačiji budući da je i make-up moja velika ljubav – govori Anita.
Bellami je zapravo izvedenica riječi „bella“ što u prijevodu znači „lijepa“, a to je glavni cilj koji si je vlasnica postavila – da se svaka žena ili muškarac, kada izađu iz salona, osjećaju lijepo i zadovoljno u svojoj koži.
Da bismo razumjeli koliko je zahtjevno i kompetitivno ovo tržište, ne trebamo zadirati duboko budući da smo svakodnevno svjedoci kako se trendovi mijenjaju. Ono što je bilo “in“ na proljeće, već sada možda nije pa je važno redovito ulagati u znanje i educirati se jer klijenti su navikli na uvijek visoki standard usluge.
– Da bismo zadovoljili potrebe svojih klijenta, važno je da uvijek budemo ukorak s trendovima, no ono što je još važnije jest da budemo zadovoljni onim što radimo. Mislim da je to ono što su prepoznali i moji klijenti, koji mi se još uvijek vraćaju, a kroz moju karijeru i put u ovoj industriji su od samih početaka.
Kao edukatorica, Anita je obilazila frizerske salone diljem zemlje, ali i izvan granice, posebno u Italiji, gdje je njezin glavni zadatak bio prije svih doznati najnovije trendove, odabrati najnovije proizvode kako bi ih što bolje prezentirala kolegama frizerima, a kao kruna rada stiglo je putovanje u Dubai na jednu veliku frizersku scenu.
– Koliko je ovo zapravo lijep posao shvatite tek kada izađete iz svoje zone komfora i svog frizerskog salona. Upravo kroz iskustva kolega s kojima sam imala prilike surađivati i sama sam shvatila kakav salon želim imati i kako se želim pozicionirati, mislim da sam iz tog iskustva izvukla najbolje što sam mogla kako bih i sama mogla zaplivati poduzetničkim vodama. Zapravo, ne postoji razlika između domaćeg i inozemnog tržišta, razliku činite sami stoga je važno ulagati u sebe, u proizvode i edukacije – ističe Anita.
A da će ova obiteljska priča nastaviti u pozitivnom smjeru nije upitno budući da je i kći Hana krenula njezinim stopama te će uskoro završiti svoje školovanje u struci.
– Hana je trenutno na edukaciji u jednoj prestižnoj zagrebačkoj akademiji, gdje skuplja znanje i iskustvo. Bilo mi je važno da sama vidi kako se radi izvan našeg salona, kako stvari funkcioniraju u poslu i kako da izađe iz svoje zone komfora. Iako je ponekad teško biti mentor svom djetetu, ono što smo obje naučile kroz ovo iskustvo je razumijevanje i međusobno uvažavanje. Ona je uz mene od malih nogu, a ono što je meni bilo važno jest da sama odabere svoj put. Odabrala je da želi raditi ono što radim i ja, a mene ispunjava to što joj mogu ponuditi koristan savjet kada ga treba.
No što je potrebno da biste bili uspješni u ovom poslu? Da je lako, nije, kao i svaki posao, ima tu mnogo pozitivnih, ali i pokoja negativna strana.
– Kada imaš nešto svoje, u mom slučaju salon, zapravo nisi samo frizer nego sve, od menadžera do voditelja društvenih mreža, knjigovođa. Posao je to koji ne traje od 9 do 17, a kada imate zaposlenike, imate i dodatnu dozu odgovornosti. Mislim da je najvažnije imati viziju i nešto dugoročniji plan – dodaje Anita kojoj planove nije pomrsila ni pandemija koronavirusa dok je pokretala posao.
– Tada sam bila u strahu kako će sve ispasti, kada ćemo uopće moći otvoriti salon. No uz svoje klijente znala sam da nema straha i da uz njih mogu ponosno reći da svakog dana idem naprijed. Ono što ću uvijek pamtiti jedan je komentar koji sam čula još na početku karijere, a to je da je biti frizer najljepši posao jer je ipak riječ o umjetnosti.
A budući da je sezona domjenaka i božićnih zabava u punom jeku, Anita nam je otkrila i koje su frizure u trendu.
– Kratko i jednostavno: puno volumena, valova, povratak 90-ih i povratak šiški na velika vrata.
Kao i u svakom poslu, izuzetno je važan dobar partner koji će uvijek biti tu kada je potrebno i koji ima najbolja rješenja, poput A1 Hrvatska, koji ima posebno skrojene mobilne i fiksne tarife prema specifičnim potrebama klijenata s brojim benefitima koji omogućavaju dodatne uštede i fleksibilnost u poslovanju.
Sadržaj nastao u suradnji s A1 Hrvatska.