Louis Vuitton torbu, Rolex sat ili Chanel novčanik - stvari su to prestižnih brendova koje si malo tko može priuštiti jer za njih treba izdvojiti nekoliko desetaka tisuća kuna, ali neki ljudi toliko jako žele posjedovati barem nešto od tih svjetskih marki da je porasla potražnja za pakiranjem i papirnatim vrećicama tih brendova - koje su, naravno, prazne.
Rolex i Tag Heuer kutije tako se prodaju za 1500 kuna, a hit su i Gucci i LV vrećice za koje vlasnici traže otprilike 6000 kuna.
Ovo je jedini McDonald's na svijetu s tirkiznim logom!
Nešto manju svotu treba izdvojiti ako na policu u stanu želite izložiti kutiju Tiffany & Co - pet stotina kuna - a za praznu bočicu Dior parfema treba vam pedeset kuna manje.
Ima i onih koji žele imati izgorenu svijeću, pa su za popularne Diptyque staklenke spremni izdvojiti oko 400 kuna, prenosi Premium Beauty News.
Je li ovo još jedan trend kratkog vijeka kojim ljudi žele pokazati svoj status u društvu ili nešto što će se pretvoriti u ozbiljan posao još se ne može reći, ali mnogi su mišljenja da je jednostavno - nepotrebno.
Hrvatski brendovi diljem Europe: Lidl domaće proizvode izvozi u 14 zemalja