Nakon New Yorka, Londona i Milana ništa se na Tjednu mode u Parizu nije iščekivalo s većom znatiželjom od revije i kolekcije koju je za kuću Vuitton ponudio novi dizajner Nicolas Ghesquière, naslijedivši visoko postavljenu ljestvicu Marca Jacobsa.
U svijetu modnih događanja nije bilo tako visoke napetosti otkako je Raf Simons preuzeo dizajnersku palicu Diora. Ghesquière je 15 godina radio za Balenciagu i pretvorio je u sjajnu modernu marku, a kralj modnih detalja i nijansi nije se bojao ni prigušene palete – smeđih tonova, crne, plave... I držao se prave definicije pret-a-porter mode koja je više praktična, svakodnevna, “dobro oblači” i nije odlutala u visoku modu kamo su je najčešće godinama vukli najjači svjetski dizajneri. I drugi su dizajneri dakako zaslužni za takav pomak prema svakodnevnoj, ali dizajnerski profiliranoj odjeći – Stella McCartney, Chloe, Celine, Heider Ackermann, Margiela, naš Damir Doma i brojni drugi.
Vidi se to i kod Gaultiera koji povezuje punk, SF i modne 80-e, kod Ricka Owensa i njegove zaljubljenosti u crno i volumene od ravnih ploha štofa ili kože pa sve do Valentinova dizajnerskog dvojca koji daje luksuznu dnevnu odjeću, ali u koloristički i grafički atraktivnim materijalima. No kad je riječ o kući Vuitton, mora se reći da je Jacobs imao više dizajnerske snage ili nam se to samo tako čini zbog “običnosti” modela Nicolasa Ghesquièra koja nadjačava sve njegove dizajnerske igre detaljima – kolaže, naglašene obrube, povišen struk...
Još je jedna važna značajka mode za zimu 2014./2015.: puno je tu krzna i 3D detalja koji čine model golemim, u kojemu “nema zime”. Na taj je način za krznima “podivljao” Alber Elbaz dajući za Lanvin modele koji puni raznih tekstura i krznenih dodataka poprimaju enormne proporcije!