Mobilna aplikacija Jadrolinije, kojom možete kupiti kartu i rezervirati mjesto na trajektu posljedica je svega što je naš informatički tim radio posljednjih pet godina. Počeli smo razvijati i širiti prodajne kanale na digitalnim platformama, a prvo što smo napravili bio je novi sustav uz pomoć kojeg smo 2013. godine krenuli u web prodaju karata prvo za katamarane, a zatim i za trajekte. Zatim smo uveli Jadrolinija 2Go karticu, koja je poznata kao pomorski ENC - objasnio nam je informatički stručni tim Jadrolinije, koji ponosno predstavlja novu besplatnu mobilnu aplikaciju Jadrolinije.
S tom aplikacijom možete kupiti kartu online, kao i vidjeti red plovidbe i provjeriti stanje na cestama te u trajektnim pristaništima. Pronađite aplikaciju na platformama App store i Google play i besplatno je preuzmite. U Jadroliniji dodaju da je njihova 2Go kartica prvi oblik prepaid kartice u pomorskom prometu i do danas imaju 15.000 korisnika. Potrošnju tom karticom Jadrolinija stimulira bonusom u iznosu od pet posto ukupne mjesečne potrošnje. Obrazac za Jadroliniju 2Go karticu, možete ispuniti ovdje, a račun možete nadopuniti m-bankingom ili bilo kojom drugim načinom uplate. Novi Jadroliniju aplikaciju pohvalio je i prometni stručnjak, Željko Marušić koji kaže da je izuzetno važno za putnike u trajektnom i katamaranskom prometu da mogu kupiti karte na online platformama i nada se da će tu mogućnost uskoro uvesti i u sve druge načine prijevoza u Hrvatskoj, a ne samo u plovidbenom prometu.
- Mi imamo velik broj otočana putnika, a njih 93.000 ima otočnu iskaznicu, a njih 43.000 ima tu istu iskaznicu za automobile i oni imaju povlaštene karte. Uvijek tražimo pogodnosti za putnike i izuzetno nam smo ponosni da naš informatički tim stoji iza razvoja mobilne aplikacije za putnike, koja osim za kupovinu karata i pretraživanja reda plovidbe, funkcionira kao pomorski HAK jer putnicima daje informacije o eventualnim prekidima trajektnog i katamaranskog prometa - kažu u Jadroliniji. Dodali su da putnici koji su kupili kartu online mogu rezervirati svoju kartu koja ima bar kod i član posade je skenira na ukrcaju. Tako se smanjuju gužve u pristaništima i čuva se okoliš jer se karte više ne moraju printati.
U Jadroliniji kažu da njihova aplikacija u samo nekoliko dana ima više od tri tisuće preuzimanja, a uz Hrvate najviše je skidaju Amerikanci, Slovenci, Nijemci i Talijani. Aplikacija je napravljena na hrvatskom i engleskom jeziku i u Jadroliniji mole sve koji su je skinuli da napišu recenziju kako bi je mogli unaprijediti prema željama i potrebama putnika. Najveći im je izazov ljetna sezona jer, bez obzira na silni priljev putnika, žele osigurati putnicima koji su rezervirali kartu mjesto na trajektu za koji kupili kartu. Rezervacija karata za vozila za određeno vrijeme polaska uvedena je na državnim trajektnim linijama Makarska - Sumartin, Split – Vis, Split - Rogač i Trogir – Drvenik Veli – Drvenik Mali, te na linijama Zadar - Mali Lošinj, Zadar - Ist, Zadar – Brbinj, Zadar - Bršanj, Šibenik - Žirje i Valbiska - Lopar. Time putna karta ujedno postaje rezervacija za mjesto na trajektu i garantira polazak u željeno vrijeme. Za ljetni period, Jadrolinija savjetuje da putnu kartu kupite ranije kako biste bili sigurni da ćete putovati upravo tada kada želite, a u luku je potrebno doći sat vremena prije polaska trajekta. Dolaskom u luku, lučki redari osigurat će nesmetani ulazak na trajekt sukladno putnoj karti odnosno rezervaciji.
Sadržaj omogućila Jadrolinija