San svakog dijeteta ostvario bi se čim bi kročilo nogom na Sajam igračaka u Nürnbergu. Najveći sajam takve vrste svake godine na 160.000 metara četvornih ugosti oko tri tisuće izlagača iz 57 zemalja i oko 55.000 poslovnih kupaca.
Među igračkama, njih milijun, koji izlagači godišnje predstavljaju na ovom sajmu,čak je 70.000 noviteta. Ponuda je sveobuhvatna i raznolika te uključuje tradicionalne igračke poput Barbie lutkica, plišanih medvjedića, autića, ali i najnovije modele vlakova, automobila i svih mogućih likova iz crtića.
Posljednjih godina ipak najviše pažnje privlače računalne igrice, točnije novi softveri koji privlače sve više mladih. Na ovogodišnjem sajmu aposlutni je hit lutkica s likom Paris Hilton koju je i sama trendseterica promovirala u Njemačkoj. Veliko zanimanje najmlađih, tradicionalno, izaziva štand tvrtke Lego, koja je ove godine iznenadila s brojnim novitetima.
Svoje su nove ideje predstavili i proizvođači namještaja koji oduševljavaju inovativnim idejama. Zanimljivo je da sajam, unatoč recesiji, ove godine nije siromašniji. Zapravo, odlika su ovog sajma visoke narudžbe kupaca (mahom tvrtki), a svaki drugi kupac u reprezentativnoj i neovisnoj anketi navodi kako u šest dana koliko traje sajam i direktno nakon sajma potroši između 20 i 50 posto ukupnog godišnjeg budžeta.