Ako ste vozač koji ne prelazi puno kilometara godišnje, možda biste trebali preispitati način na koji koristite svoj automobil. Ovo upozorenje dolazi nakon što je mehaničar izdao savjet ljudima koji rijetko voze svoje automobile. Iako se to na prvi pogled može činiti neobičnim, ubrzo postaje jasno zašto je to važno. Craig iz Walsall Wood Tyres podijelio je na TikToku (@walsallwoodtyre) zašto su automobili koji se dugo ne voze podložni određenim rizicima, piše LADBible.
On je savjetovao vozače koji posjeduju automobile s malom kilometražom ili razmišljaju o kupnji takvog vozila da obrate posebnu pažnju na stanje svojih automobila. U videu objavljenom na stranici Craig je rekao: ''Većina automobila koje vidimo u najgorem stanju kada je riječ o koroziji ili oštećenim komponentama vožena je vrlo rijetko, primjerice 11 i pol mjeseci godišnje s minimalnom kilometražom od samo 30 km. Takvi automobili često su u lošijem stanju za tehnički pregled nego vozila koja prelaze 100.000 km godišnje jer se dijelovi ne podmazuju, ne pomiču i ne oslobađaju."
@walsallwoodtyre Replying to @daz_stay_controversial #tax #service #majorservice #taxavoidance #car #cars #ford ♬ original sound - Walsall Wood Tyre & Service
"Također, prljavština i sol s ceste ostaju na komponentama jer ih kiša ne ispire, što dovodi do snažne korozije i pogoršanja stanja vozila", dodaje. "Također, pregled auta treba raditi svakih 12 mjeseci bez obzira na starost ili kilometražu automobila, baš kao i redovito servisiranje. Jednom godišnje, i učinite to kako treba."
Jedan korisnik komentirao je: "12 mjeseci nije dovoljno, trebalo bi biti 12 mjeseci ili 15.000 km, ovisno o tome što prije nastupi." Drugi je dodao: "Prvi tehnički pregled nakon tri godine treba ukinuti. Trebao bi početi odmah po registraciji. Vidio sam automobile s ozbiljnim pogreškama odmah po izlasku iz salona."
VEZANI ČLANCI:
Treći korisnik je rekao: "Kao bivši mehaničar, mogu potvrditi da je to točno. Automobili koji se ne koriste redovito, s vremenom propadaju." Četvrti komentar glasi: "Prema mom mišljenju, tehnički pregled trebao bi biti svakih 10.000 km ili svake godine, ovisno o tome što prije nastupi."
Tehnički pregled zakonski je obavezan kako bi se osiguralo da vozila ispunjavaju sigurnosne standarde, ispravnost i ekološke norme, štiteći time vozače i ostale sudionike u prometu. Bez valjanog tehničkog pregleda, vozači riskiraju kazne, zabrane vožnje, nevažeće osiguranje i opasnost da njihovo vozilo bude proglašeno nezakonitim ili nesigurnim za vožnju.
Mehaničar je oborio svjetski rekord ostvarivši u 60 minuta nevjerojatnih 3.183 sklekova!
A na tehničkom te pokušavaju reketariti, kao ovo vam ne radi najbolje ali žao mi da vas vraćam na ponovni tehnički. Ili, ručna vam ne radi najbolje a ja kažem da idem mehaničaru da to popravi pa se vratim na što mi pametnajković kaže da je to tako mali kvar da se neda popraviti ipa prođem na tehničkom.