Renault je novoj Cliovoj paleti dodao svoje originalno viđenje karavana kojim nastavlja težnju marke da stvara neodoljivo privlačne automobile. Profil novog Clija Grandtour, nadahnut sportskim karavanima iz viših razreda, glatko teče prema stražnjem kraju, gdje uspravna peta vrata naglašavaju obujam prtljažnika. Kao i kod manjeg Clija, stražnje su ručice vrata skrivene u C-stupovima, dok su potpornji iznad prtljažnika i središnji stupovi integrirani u staklene površine.
S obzirom na to da je dug samo 4,267 metara, kompaktni je karavan ne samo lijep, nego i komforan. Uz prostrani prtljažnik od 443 litra, koji se može povećati na čak 1380 litara, Clio Grandtour ima i mnoge praktične pretince raspoređene po cijeloj kabini. Grandtour je opremljen probranim motorima posljednje generacije, među kojima posebno možemo istaknuti Energy, dizelski motor od 90 KS (dCi 90) koji prosječno troši samo 3,2 litre na 100 kilometara.
Dolaskom novog Renault Clija Grandtour personalizacija pravog sportskog karavana napokon je postala laka i dostupna najširem krugu ljudi. U ponudi su tri različite završne obrade – trendy, elegant i sport – te niz kombinacija vanjskih tonova, ukrasnih boja i grafičkih tema. Tako, npr., svatko može sam birati boje ukrasa na prednjoj masci, vratima prtljažnika ili bočnim štitnicima, a u ponudi su i naplaci s posebnim efektima. Ponuđene boje unutrašnjosti mogu se kombinirati s osam posebnih boja karoserije.
Novi Renault Clio Grandtour skladno objedinjuje stil i funkcionalnost. Prtljažnik obujma 443 litra, koji se preklapanjem stražnje klupe može povećati na čak 1380 litara, dovoljno je prostran da zadovolji potrebe svake veće obitelji. Pristup prtljažniku olakšava iznimno nizak utovarni prag koji je u razini s podom prtljažnika, pa je u njega izuzetno lako smjestiti bicikle ili neke druge veće krupne predmete. A tu su i brojni pretinci raspoređeni po cijeloj kabini.
Novi Renault Clio Grandtour posebno je ugođen kako bi ponudio jednaku razinu udobnosti i performansa kao i hatchback. Gotovo sve verzije opremljene su sustavom pomoći pri kretanju na nizbrdici, a svaka inačica ima regulator i ograničivač brzine, ESC, ABS i električni servoupravljač promjenjivog otpora. Radi veće udobnosti tu su još i električna kartica, podesivi upravljač, električni retrovizori i podizači stakala te Renault Bass reflex sustav koji jamči vrhunsku kvalitetu zvuka.
Novi Renault Clio Grandtour je zahvaljujući svojim inovativnim i štedljivim motorima zasjeo na čelo svoje klase. Novi trocilindarski benzinski motor Energy Tce 90 homologiran je na 4,5 litara na 100 kilometara, dok dizelski motor Energy dCi 90, opremljen Start&Stop sustavom, troši samo 3,2 litra na 100 kilometara. Ljubiteljima brže, ali i ekonomične vožnje, idealan odabir je benzinski motor smanjenog obujma TCE 120 u kombinaciji s prijenosom s dvostrukom spojkom (EDC).
PROMO