Čisto i ostavljeno

Odjeća zaboravljena u čistionici se daruje

odjeća
Marko Jurinec
24.03.2011.
u 10:00

Stvari ne ostavljamo samo u čistionici. Vjerojatno mnogi neće zaboraviti podići automobil na servisu, ali bi mogli zaboraviti stvari ostavljene na glačanju, cipele kod postolara ili odjeću kod krojača...

Omiljena je uzrečica svih kupaca “Potrošač je uvijek u pravu”. Ipak, ona ne vrijedi baš uvijek, barem kada su u pitanju kemijske čistionice. U to se uvjerila i naša čitateljica iz Zagreba koja je u kemijskoj čistionici ostavila stvari i nesretnim slučajem na njih zaboravila...

Poslali robu u Caritas

– Ostavila sam dva sakoa na čišćenju. Nedugo nakon toga imala sam dva smrtna slučaja u obitelji i zaboravila na stvari ostavljene u kemijskoj čistionici. 
Nakon godinu dana u džepu sam pronašla listiće s kojima sam ih trebala preuzeti. No, u kemijskoj su mi rekli kako su stvari dali u Caritas jer dugo vremena nitko nije dolazio po njih. Ostala sam bez dva sakoa, pa smiju li oni to? – zapitala se Zagrepčanka. 

Da, smiju! Osobito u slučaju ako je čistionica na potvrdi o primitku ili računu napisala rok do kojeg jamči za odjeću. 

– Na našem računu piše da je rok za podizanje 30 dana i da u tom razdoblju jamčimo za odjeću, no to ne znači da je nakon mjesec dana bacamo. Sa strankama kontaktiramo ako odjeću ne podignu robu u tom razdoblju. Nakon godine dana, ali i mnogo duže, darujemo je Crvenom križu. Zapravo nema pravila do kada odjeću čuvamo – kažu iz kemijske čistionice Lemia. Situacija je slična i u drugim kemijskim čistionicama. Iz kemijske čistionice Clean Express kažu kako odjeću znaju čuvati i do dvije godine! – Iako na potvrdi o primitku piše da jer rok za podizanje mjesec dana, stranke dosta kasne pa ih često opominjemo, svaka dva do tri mjeseca, a znamo ih čekati i do dvije godine da dođu po odjeću. 
Određeno vrijeme robu čuvamo u skladištu, a nakon pet ili šest poziva šaljemo je u Crveni križ – objasnili su iz Clean Expressa.

Serviser se mora ograditi

Iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača smatraju da ni serviseri ne mogu godinama čuvati stvari. 

– Potrošač ovdje nije u pravu, malo je predugo čekati godinu ili duže. Kamo bi serviseri došli da čuvaju svu tu odjeću? Ali moraju se ograditi i na računu napisati u kojem razdoblju odjeću treba podići – smatra Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača. Potrošači bi se isto trebali osigurati. Potvrdu ili račun ostavite negdje na vidljivom mjestu kako ne biste zaboravili podići odjeću ili jednostavno zamolite da vas nazovu kada stvari budu očišćene.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?