recite nam u anketi

PITANJE DANA Cijene kava opet divljaju: Koliko biste izdvojili za šalicu kave u kafiću?


Osijek: Iskon časti kavom u sklopu Iskon city takeovera
Borna Jaksic/PIXSELL
22.05.2024.
u 11:30

Cijena šalice kave u kafićima porasla je u prosjeku za 10-15%, a mnogi ugostitelji ističu da su prisiljeni povećati cijene kako bi održali poslovanje.

Kava, omiljeni napitak milijuna ljudi diljem svijeta, suočava se s drastičnim poskupljenjem koje pogađa ljubitelje ovog popularnog napitka i kafiće. Prema najnovijim podacima, cijene kave porasle su za više od 20% u posljednjih godinu dana, što stvara dodatni financijski teret za potrošače i ugostitelje.

Cijena šalice kave u kafićima porasla je u prosjeku za 10-15%, a mnogi ugostitelji ističu da su prisiljeni povećati cijene kako bi održali poslovanje. U nekim slučajevima, povećanje troškova sirovina i transporta prebacuje se na krajnje potrošače, što znači da bi ljubitelji kave mogli očekivati dodatna poskupljenja u nadolazećim mjesecima.

VEZANI ČLANCI: 

Iako se situacija čini izazovnom, stručnjaci ističu da bi cijene kave mogle stabilizirati u budućnosti, ovisno o povoljnim vremenskim uvjetima i prilagodbi globalnih lanaca opskrbe. Ipak, kratkoročno gledano, ljubitelji kave morat će se suočiti s realnošću viših cijena i možda prilagoditi svoje navike konzumacije.

Kava, koja je nekada bila simbol svakodnevnog uživanja, sada postaje luksuz za mnoge. Uz klimatske promjene i globalne izazove koji utječu na cijenu, ostaje pitanje kako će se industrija kave prilagoditi novim uvjetima i hoće li se potrošači prilagoditi višim troškovima ovog voljenog napitka.

Komentara 1

DI
dino85
13:07 22.05.2024.

Kad sam čuo od jednog ugostitelja još prošle godine da Frankova kava njega kao uhostitelja kosta 28€ kila i sam se uvjerio koliko kosta jedna od boljih kava ( za mene) Lavaza 26 Eura u marketu preko puta koju ja istu istijanu plaćam u Deučlandu 13 Eura, mrak mi pao na oči. Stvarno nas domaći šišaju kao koze. Svaka čast Frankpvoj kavi, ali lijenost i nesređene odnose po firmama uvjek plaća krajnji potrošač. Shvatite vec jednom los marketing i neuređene procese u Franku mi placamo a ne Frank. A Lavaca u Sparu je prica za sebe, kad mogu oni zasto nebi i mi i nema veze s 25% PDV-a.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije