Kako bi opravdao povjerenje gostiju i svojih partnera, lanac Bluesun Hotels & Resorts ulaže u podizanje razine usluge i kvalitete vlastitog poslovanja, a sve u svrhu povećanja zadovoljstva gostiju što je glavni imperativ ove hotelske kuće. Sukladno tom cilju, početkom godine Bluesun je razvio mobilnu aplikaciju za rezervaciju smještaja, a uskoro će gostima bit dostupna mogućnost da za vrijeme boravka u hotelu pošalju instant pohvalu ili prigovor koji direktoru hotela pristiže na e-mail i daje mogućnost brze reakcije.
mOperation u odjelu domaćinstva Bluesun hotels & resorts predstavlja još jedan novitet u hotelijerstvu. Odjeli domaćinstva na svojim mobilnim uređajima u svakom trenutku raspolažu informacijama o statusima soba i rasporedu dnevnih zadaća, a status završenih zadataka u realnom vremenu komuniciraju s managementom hotela, što skraćuje vrijeme čišćenja soba i gostima omogućuje brži check-in.
U slučaju nastalog kvara u hotelskoj sobi, domaćice svojim uređajem isti fotografiraju i proslijeđuju odjelu tehničke službe.
Bluesun – nagrađivan lanac hotela u Hrvatskoj
Najveći svjetski portal TripAdvisor, specijaliziran za za putovanja i recenzije, dodijelio je svoja Certificate of Excellence priznanja najbolje ocjenjenim hotelima. Obzirom na bazu od 150 milijuna recenzija gostiju iz cijelog svijeta, riječ je o izboru s daleko najvećom vjerodostojnošću. Priznanja su zaslužili Bluesun hoteli Elaphusa, Soline i Afrodita na Zlatnom ratu, u Brelima i Tučepima.
Hotelu Elaphusa u Bolu je ovo već treća godina u kojoj je primio TripAdvisorov certifikat izvrsnosti. Gosti hotel hvale moderan Thalasso Wellness & Spa, blizinu jedinstvene plaže Zlatni rat i prostran teniski centar s 26 zemljanih terena.
Bluesun hotel Soline u Brelima drugi put prima nagradu Tripadvisora zahvaljujući pohvalama na račun gastro ponude, wellnessa, unutarnjeg i vanjskog bazena, te nenadmašnoj lokaciji uz plažu Punta rata. Upravo nju je časopis Forbes svojedobno proglasio jednom od 10 najljepših na svijetu.