Švedska modna kuća H&M predstavila je svoju prvu modnu kampanju u kojoj je glavno lice mlada žena glave pokrivene hidžabom.
Riječ je o Mariah Idrissi, 23- godišnjoj Marokanki islamske vjeroispovijesti koja u videu nosi hidžab s uzorkom šahovnice, a spremno je prihvatila poziv da sudjeluje u H&M -ovoj kampanji strajući da modni svijet često zanemaruje žene koje zbog vjere pokrivaju glavu.
- To što pokrivamo glavu ne znači da nam je moda nevažna. Divno je što je jedan ovako velik brend to prepoznao, rekla je Mariah i opisala kako je tekla suradnja: "Iz H&M-a su me pitali koliko mogu pokazati što se tiče vrata i bili su jako pažljivi i puni razumijevanja"
Konkretno, to je značilo da su muškarcima koji su sudjelovali na snimanju dane stroge upute da djevojku ne dodiruju, a imala je posebnu garderobu. Dopuštenje da snimi reklamu dobila je od roditelja, a inače u Londonu, u kojem živi, ima svoj salon ljepote. Reklama je snimljena u sklopu inicijative "Close the Loop" koja potiče recikliranje.