Diorova djevojka

Prelijepa glumica Mila Kunis drugi put u ulozi elegantne Miss Dior

mila kunis
Foto: Dior
1/3
17.07.2012.
u 12:01

Da je Mila zaista opravdala Diorovo povjerenje, pokazuje i druga kampanja za jesensku kolekciju torbi Miss Dior s njom u glavnoj ulozi, ovog puta kao retrodiva

Da francuska modna kuća oduvijek voli angažirati glumice kao ambasadorice brenda, pokazuje izbor Natalie Portman za parfem Miss Dior Cherie, Charlize Theron koja je zaštitno lice parfema J'Adore i Marion Cotillard koja je glasnogovornica linije torbi Lady Dior.

Početkom ove godine glumačkome nizu pridružila se još jedna mlada talentirana glumica Mila Kunis, koja je postala zaštitno lice proljetne kampanje torbica Miss Dior. A ove jeseni Miss Kunis ponovno se našla u ulozi Miss Dior.

Iako su mnogi bili začuđeni prvotnim odabirom Mile kao ambasadorice brenda, glavna Diorova menadžerica Dephine Arnault sve je je uvjerila zašto je Mila idealan izbor:
– Mila je jedna vrlo mlada, ali iznimno talentirana glumica. Ujedno utjelovljuje pravu modernu ženu. A ima i moć da privuče kupce s obzirom na to da je 2011. povećala prodaju brojnim časopisima čije je naslovnice krasila.

Za drugu kampanju Mila se transformirala u hollywoodsku divu iz pedesetih godina prošlog stoljeća pred objektivom Marija Sorrentija koju "napadaju" paparazzi ne bi li uhvatili zanosnu ljepoticu. Velike naočale, natapiranu kosu i profinjen retrostyling, koji potpisuje nenadmašna Carine Roitfeld, upotpunjuje elegantna torbica Miss Dior iz nove kolekcije.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije