Potrošač

Prijamnik zamijenili i bez daljinskog upravljača

trgovina
Arhivska fotografija
07.04.2011.
u 16:50

Iako čitateljica nije imala račun, ali jest jamstveni list, otišla je reklamirati uređaj

– Nije sve tako crno, ima i poštenih trgovaca – ispričala nam je čitateljica iz Zagreba koje je nazvala kako bi pohvalila trgovce u Intersparovoj trgovini u centru King Cross. 

– U vrijeme kada su svi kupovali digitalne prijamnike, i ja sam ondje kupila jedan. Kako se baš ne razumijem u tehniku, kupila sam jedan prosječne cijene, koštao je oko 300 kuna. Radio je sve donedavno. Prvo je prestao teletekst, a onda više nije reagirao ni na komande daljinskog upravljača. Promijenila sam baterije, ali ništa. Pomislila sam kako 300 kuna nije baš mali novac da prijamnik tako brzo prestane raditi - priča nam Zagrepčanka. 

Iako čitateljica nije imala račun, ali jest jamstveni list, otišla je reklamirati uređaj. 

– Bila sam skeptična oko toga što će mi reći, tim više što nisam nigdje mogla pronaći račun. No, na moje iznenađenje, poslovođa je bio vrlo ljubazan, saslušao me je, prihvatio reklamaciju, čak i kad sam tek ondje shvatila da sam zaboravila ponijeti daljinski. Pozvao je mladog kolegu koji me je saslušao, objasnio mi koje bi greške mogle biti i - dao mi je novi uređaj. Dakako, bez daljinskoga, a moj stari vratio dobavljaču. Sve radi, a ja sam ugodno iznenađena.

Ključne riječi

Komentara 8

XZ
xzm
03:33 08.04.2011.

Siguran sam da bi i vaš prvi prijemnik proradio zajedno sa teletextom. Trebali ste ga samo na 30 sekundi isključiti iz struje i ponovo uštekati u struju i on bi se resetirao i sve bi proradilo. To je klasična mana kod digitalnih prijemnika.

RO
rotten
10:26 08.04.2011.

ha ha nije da omalovažavam XZM je ful u pravu... čega se nisam nagledao da ljudi dolaze reklamirati pod neipravno...dođe čovjek reklamira usisavač da ne usisava i traži novi kad ono mi pogledamo nije uštekao usisnu cijev na pravo mjesto ali šta će našim ljudima uputstva za rukovanje pa mi to sve znamo a strani lanci da zadrže dobar glas gutaju i takva sranja od nas \"kupaca\" sve za dobar glas i kad gle evo besplatne reklame u večernjaku

EU
EUfan
22:56 07.04.2011.

I ja sam bio iznenađen kad su mi u Pitarellu zamijenili čizme nakon dva mjeseca i isto tako nisam imao račun već samo kutiju. Zato sam promijenio mišljenje o trgovcima u Hrvatskoj i mislim da još ima nade za nas.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije