– Nije sve tako crno, ima i poštenih trgovaca – ispričala nam je čitateljica iz Zagreba koje je nazvala kako bi pohvalila trgovce u Intersparovoj trgovini u centru King Cross.
– U vrijeme kada su svi kupovali digitalne prijamnike, i ja sam ondje kupila jedan. Kako se baš ne razumijem u tehniku, kupila sam jedan prosječne cijene, koštao je oko 300 kuna. Radio je sve donedavno. Prvo je prestao teletekst, a onda više nije reagirao ni na komande daljinskog upravljača. Promijenila sam baterije, ali ništa. Pomislila sam kako 300 kuna nije baš mali novac da prijamnik tako brzo prestane raditi - priča nam Zagrepčanka.
Iako čitateljica nije imala račun, ali jest jamstveni list, otišla je reklamirati uređaj.
– Bila sam skeptična oko toga što će mi reći, tim više što nisam nigdje mogla pronaći račun. No, na moje iznenađenje, poslovođa je bio vrlo ljubazan, saslušao me je, prihvatio reklamaciju, čak i kad sam tek ondje shvatila da sam zaboravila ponijeti daljinski. Pozvao je mladog kolegu koji me je saslušao, objasnio mi koje bi greške mogle biti i - dao mi je novi uređaj. Dakako, bez daljinskoga, a moj stari vratio dobavljaču. Sve radi, a ja sam ugodno iznenađena.
Siguran sam da bi i vaš prvi prijemnik proradio zajedno sa teletextom. Trebali ste ga samo na 30 sekundi isključiti iz struje i ponovo uštekati u struju i on bi se resetirao i sve bi proradilo. To je klasična mana kod digitalnih prijemnika.