S buđenjem prirode procvjetali su i parfemi prožeti suncem i svježinom. A najveće parfemske ikone živnule su u novim verzijama!
Cvjetni pozdrav suncu
Prepoznatljiva parfemska bočica s mašnom modne kuće Chloé ove sezone dolazi u živahnom zelenom izdanju koje priziva svjež zrak, sunčanu svjetlost, proljetni vjetrić, nježno tapkanje bosih nogu po travi...
Miris ruža lagan kao rosa – tako Chloé opisuje svog zelenog vjesnika proljeća. L’Eau De Chloé prožet je, kažu, čistim kisikom i laganim daškom citrusa koji već najavljuju ljeto i bude želju za ohlađenom limunadom.
Za novi miris Calvin Klein Sheer Beauty, koji odiše ljiljanima i božurima osvježenim slatkim voćem, kažu da je prepun šarma i prirodnog seksepila.
Urbani glamur
Omiljeno modno spajanje suprotnosti poput rokerskog stila i visoke elegancije odražava se i u parfemima. Za ljubiteljice street stylea stvoreni su mirisi kao što je novi John Richmond Viva Rock koji, kažu, slavi rock’n’roll stranu života – nepredvidljivu, dinamičnu, strastvenu...
Viva Rock senzualan je spoj kaktusova i trešnjina cvijeta, egzotičnog voća karambole, ruže, jasmina i irisa.
Moćnim mirisnim notama odiše i nova parfemska verzija Kenzo Flower Tag: mak, rabarbara, crni ribiz, jasmin, božur... gurmanski začinjeni vanilijom i pralinama!
Mirisne ode ljubavi
Cvjetni buket kao izraz ljubavi odlično “funkcionira” i u bočici – pokazuje to novi parfem Givenchy Le Bouquet Absolu koji je, kažu, osmišljen baš poput romantičnog buketa. Mirisni simbol ljubavne poezije i sanjarenja nježna je i ženstvena kombinacija cvjetnih i voćnih nota.
Za romantičnu poruku “udaj se za mene” idealan je parfemski buket crvenih ruža – novo ljubavno izdanje poznatog Lanvinova mirisa Marry Me! koji njegovi tvorci opisuju kao bočicu prepunu emocija.
Eliksiri strasti
Seksepil i magnetska privlačnost, alkemija koja vodi osjetila u opasna, neistražena područja i hvata u ljubavnu zamku...
Takav je, kažu u Dieselu, njihov novi “ljubavni napitak” Loverdose – opojna kombinacija jasmina, anisa i likera od sladića. Parfem Loverdose sadrži "molekule koje u mozgu potiču privlačnost i požudu".
Parfem koji “izaziva ovisnost” predstavio je i Roberto Cavalli. Miris sa “sunčanim” i “ekscesnim” notama savršeno prati Cavallijeve animalne kreacije na modnoj sceni.
Vječne ikone
Guerlain je lansiranjem mirisa Shalimar 1925. godine izazvao senzaciju i osigurao si mjesto među najvećima u parfemskoj industriji.
Da bi se približio novim generacijama koje ne poznaju Shalimarovu povijest, Guerlain ga je modernizirao u novu verziju Shalimar Parfum Initial koji je, kažu, zadržao izvornu “alkemiju”.
A od 1947. godine ne predaje se ni Miss Dior, prvi parfem slavnog kreatora. Miss Dior kreiran je kao mirisno utjelovljenje visoke mode i smatra se začetnikom trenda couture parfema. U novoj ediciji nudi se u tri “osvježene” verzije: Eau Fraîche, Eau de Parfum i Eau de Toilette.