Mnoge žene "pate" za savršenim izgledom manekenki i modela koje nas gledaju s reklamnih panoa i zanosno prikazuju svoja lijepa lica i tijela. A kako je danas gotovo svaka reklama "savršena", ni muškarci nisu pošteđeni tih patnji jer ni muški modeli ne odskaču od stereotipa i svi su do jednog lijepi, vitki, visoki, njegovani...
Običnim muškarcima nikako ne "sjeda" da se jači spol prikazuje kao seksualne objekte. Lijepo građeni, mišićavi ili mršavi manekeni u muškarcima izazivaju zavist i najradije bi takve reklame "zabranili", pokazalo je istraživanje sa sveučilišta u Chicagu.
Prema rezultatima najčešća reakcija muškaraca na seksualizirana i razgolićena muška tijela bila je – izbjegavanje. Davida Beckhama, primjerice, mogu gledati, i to poprilično ravnodušno, međutim okreću glavu kad god im se za to pruži prilika, piše Daily Mail.
Muška ljepota
Muškarci uglavnom smatraju da se u tim reklamama promiče pogrešan ideal muške ljepote i muževnosti. No ono što su istraživači zaključili jest da one ugrožavaju muškarce i udaraju na njihov ego jer mnogo je onih koji s godinama zapuste svoju liniju i teško da će opet vratiti idealne centimetre u struku.
Ono što moraju shvatiti i oglašivači jest da reklame sa "superherojima" zapravo imaju suprotan učinak na mušku populaciju – reklama nema očekivani učinak zbog otpora muškaraca prema njima, a reklamirani proizvodi ne postaju popularni i ne postižu očekivanu prodaju...