seksualni objekti

Reklame sa savršenim muškim tijelima oni bi – ukinuli!

David Beckham (1)
Armani
03.08.2012.
u 11:54

Možda bi reklamni stručnjaci trebali pročitati sažetak ove studije prije nego počnu novu kampanju. Jer ona možda neće imati utjecaj kakav planiraju...

Mnoge žene "pate" za savršenim izgledom manekenki i modela koje nas gledaju s reklamnih panoa i zanosno prikazuju svoja lijepa lica i tijela. A kako je danas gotovo svaka reklama "savršena", ni muškarci nisu pošteđeni tih patnji jer ni muški modeli ne odskaču od stereotipa i svi su do jednog lijepi, vitki, visoki, njegovani...

Običnim muškarcima nikako ne "sjeda" da se jači spol prikazuje kao seksualne objekte. Lijepo građeni, mišićavi ili mršavi manekeni u muškarcima izazivaju zavist i najradije bi takve reklame "zabranili", pokazalo je istraživanje sa sveučilišta u Chicagu.

Prema rezultatima najčešća reakcija muškaraca na seksualizirana i razgolićena muška tijela bila je – izbjegavanje. Davida Beckhama, primjerice, mogu gledati, i to poprilično ravnodušno, međutim okreću glavu kad god im se za to pruži prilika, piše Daily Mail.

Muška ljepota

Muškarci uglavnom smatraju da se u tim reklamama promiče pogrešan ideal muške ljepote i muževnosti. No ono što su istraživači zaključili jest da one ugrožavaju muškarce i udaraju na njihov ego jer mnogo je onih koji s godinama zapuste svoju liniju i teško da će opet vratiti idealne centimetre u struku.

Ono što moraju shvatiti i oglašivači jest da reklame sa "superherojima"  zapravo imaju suprotan učinak na mušku populaciju – reklama nema očekivani učinak zbog otpora muškaraca prema njima, a reklamirani proizvodi ne postaju popularni i ne postižu očekivanu prodaju...

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije