Šefovi moraju pripaziti koliko stresa stvaraju svojim zaposlenicima i koliko oni zbog posla pate od anksioznosti. U Velikoj Britaniji na to je čak upozorio Zdravstveni institut.
U Velikoj Britaniji, naime, troškovi liječenja mentalnih bolesti iznose četvrtinu novca koji se troši u zdravstvu. Stres, anksioznost i depresija povod su za više od 13 milijuna izgubljenih radnih dana u Velikoj Britaniji.
Najveći izvor stresa su, pokazalo je istraživanje, loši menadžeri. Loš utjecaj na zaposlenike mogao bi se smanjiti pohvalama, slobodom u obavljanju zadatka i slobodnim danima kao nagradom za dobro obavljen posao.
Sve to moglo bi smanjiti negativan utjecaj za trećinu.
Osim toga, trebalo bi više ulagati u obrazovanje menadžera te obuke svih zaposlenika, kojima bi to pomoglo u razvoju karijere.
Proračuni pokazuju da bi tvrtka s 1000 zaposlenika mogla uštedjeti 250.000 funti godišnje, prvenstveno na bolovanjima zaposlenika.
- Ne smijemo podcijeniti važnost pohvala, a često one izostanu. Menadžeri će vam reći kad nešto pogrešno radite, ali ne i kad radite dobro - kaže profesor Cary Cooper, psiholog sa Sveučilišta Lancaster.
No, još veći problem predstavlja neučinkovitost zaposlenika koji dolaze na posao, ali ne rade ništa korisno. Ljudi su boje gubitka posla, pa dolaze na posao i kad ga uistinu ne mogu obavljati.
Inače, nedavno je u Velikoj Britaniji provedena anketa u kojoj je četvrtina zaposlenika svoje mentalno zdravlje opisala "relativno dobrim" ili "slabim", ali ipak i dalje dolaze na posao.
Šefovi stvaraju previše stresa svojim zaposlenicima
Loši menadžeri glavni su krivci za stres, a loš utjecaj mogao bi se smanjiti pohvalama zaposlenika te nagradnim slobodnim danima.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.