Kampanja Happy Readers

Šegrt Hlapić od sada stanuje i u McDonald’su

McDonald's
Foto: Reuters Screenshot
20.08.2014.
u 19:50

Najmlađi odnedavno uz omiljenog šegrta Hlapića mogu učiti slova, engleski, ali i saznati najvažnija pravila bontona...

Najmlađi odnedavno uz omiljenog šegrta Hlapića mogu učiti slova, engleski, ali i saznati najvažnija pravila bontona. Omogućila im je to tvrtka McDonald’s Hrvatska u sklopu kampanje Sretni čitači (Happy Readers) u kojoj je na europsko tržište distribuirala čak 32 milijuna tiskanih knjiga koje su objavljene na 37 jezika.

U Hrvatskoj, uz svoj meni Happy Meal po cijeni od 29 kuna nude tri poučne priče o šegrtu Hlapiću, a cilj kampanje je, kako kaže Pavel Pavliček, član uprave tvrtke, potaknuti roditelje da što više čitaju svojoj djeci kako bi to postao jedan od omiljenih obiteljskih rituala.

>>Na žemlji iz McDonald'sa pronašla svastiku 'nacrtanu' maslacem!

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije