I dok svi nestrpljivo iščekuju novu sezonu "Mad Mena" koja će početi s prikazivanjem 25. ožujka, američki high-street brend Banana Republic ovo je proljeće odlučio zaigrati na već provjerenu retrokartu te je i ove sezone dizajnirao kolekciju inspiriranu serijom "Mad Men" ("Momci s Madisona"). Vintage kolekcija na moderan način, koja uključuje više od 40 odjevnih predmeta i modnih dodataka za muškarce i žene, pojavit će se u trgovinama 1. ožujka.
Kao i prošle godine, dizajneri Banana Republica udružili su snage s kostimografkinjom "Mad Mena" nagrađenom Emmyjem Janie Bryant te kreirali kolekciju koja utjelovljuje bezvremenski šik i uglađenu sportsku eleganciju.
– Za proljetnu kolekciju crpili smo inspiraciju iz odjevnih kombinacija serije ''Mad Men'', a Janiena perspektiva bila nam je neprocjenjiva u kreiranju kolekcije, koja je istodobno chic i moderna, ali podsjeća na elegantne šezdesete – rekao je Simon Kneen, kreativni direktor Banana Republica.
Zaštitna su lica kampanje David Gandy, najpoznatiji po reklami za parfem Light Blue modne kuće Dolce&Gabbana, kojeg je 2009. Forbes proglasio trećim najuspješnijim svjetskim modelom, i Shalom Harlow, jedna od najpoznatijih kanadskih manekenki svih vremena. A koliko su uspješno dočarali dendijevski stil i chic eleganciju, pogledajte u galeriji.
Sharlom ! Kako dobro izgleda a tek ten! Vidite kako se dobro daleko čuje! Ona pije VINDIJA--HRVATSKO mlijeko,dobiveno od krava sa slobodne paše i s kojima se humano postupa!