Što je Karl snimio

Sladoled je još slađi kada ga reklamira Rachel Bilson

rachel (1)
youtube
25.04.2011.
u 16:54

Hollywoodska glumica glavna je zvijezda reklame, koju je režirao Karl Lagerfeld, dizajner koji sam kaže kako nikada ne jede slatko

Karl Lagerfeld predstavio je jučer rezultat svojeg posljednjeg projekta nevezanog uz Chanel - seriju reklama za sladoled Magnum. Glavna zvijezda spotova je mlada američka glumica Rachel Bilson, koja u trominutnom spotu glumi manekenku, studenticu umjetnosti te balerinu. Sam Lagerfeld, koji je spot režirao, u spotu se ne pojavljuje. 

Na newyorškoj premijeri domaćin je bio Lagerfeld, a stigle su i Rachel Bilson, ali i glavna urednica američkoga Voguea, Anna Wintour. A budući da su i Wintour i Lagerfeld poznati po svom strogom režimu prehrane, za njihovim se stolom nije jeo sladoled, već su se donosile velike količine Diet Cole, omiljenog pića njemačkog dizajnera. Rachel Bilson je, pak, kako je sama rekla, tijekom trodnevnog snimanja u Parizu, pojela minimalno 25 Magnum sladoleda. 

>> Spot u cjelosti pogledajte ovdje. 

Pa, kako to da se dizajner koji, prema vlastitom priznaju, živi na dijetnoj koli i ne jede apsolutno ništa slatko, uopće odlučio reklamirati sladoled?

- Jeo bih sladoled kada bih mogao, a radio sam i reklamu za Dom Perignon iako ne pijem alkohol. I na kraju krajeva, dizajniram haljine iako ih ne nosim - zaključio je Karl. Inače, prvi komentari gledatelja na Youtubeu izrazito su negativni, koji su od reklame očekivali puno više s obzirom na to da ju je radio Lagerfeld. 


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije