Boudoir

Starinske čipke i tabletići u couture kreacijama s više od 6000 ručno našivenih latica

Boudoir
Foto: Mladen Šarić
1/10
25.05.2015.
u 13:33

Kolekcija se pripremala gotovo četiri mjeseca, a sadrži 20 couture kreacija na kojima se nalazi više od 6000 ručno našivenih latica.

Već dobro poznata imena hrvatske modne scene Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević koje se kriju iza brenda Boudoir predstavljaju kampanju za aktualnu kolekciju Precious.

Boudoir haljine nisu niti potpuno klasične, niti sasvim suvremene, to je uvijek elegantan balans između starog i novog, lijepog i neobičnog, realizma i fantazije.

Kolekcija se pripremala gotovo četiri mjeseca, a sadrži 20 couture kreacija na kojima se nalazi više od 6000 ručno našivenih latica.

Baš svi modeli u kolekciji izrađeni od dragocijenih starinskih čipki, miljea i tabletića, koji se slažu u jednu neobično lijepu slagalicu, skupocijen i vrijedan vitrail od kojeg su sačinjene Precious haljine.

"Inspiracija dolazi sama po sebi i zapravo je nepredvidljiva. Svaka nova kolekcija počinje kreiranjem prve haljine. Upravo ta prva haljina postaje temelj po kojemu nadograđujemo cijelu kolekciju, zadaje se tema, boje i materijali. Kroz čisti eksperiment i slaganje aplikacija koje podsjeća na igru tetris, došle smo do efektne baze za cijelu kolekciju.

Slaganjem različitih tabletića i aplikacija stvorile smo nove teksture i uzorke kakve ne bi dobile koristeći klasičnu čipku. Naravno, kako izrada kolekcije napreduje, dešavaju se novi momenti i zapravo u pravilu, oni modeli nastali na kraju kreiranja budu uvijek najbolji, jer ideja je u međuvremenu sazrela do kraja.Za kolekciju nam je trebalo oko četiri mjeseca rada na dvadesetak haljina. To je jako puno vremena jer po jednoj haljini nam treba minimalno tjedan dana. Sve je ručno šivano i možemo zaista govoriti o jednom pravom coutureu. Prvi put u paleti, u kolekciji imamo hladne tonove sive koje smo kombinirali za bež elementima. Kolekcija sadrži mnogo dugih haljina mat tekstura, pretapanje i slojevitost boja i materijala, aplicirano cvijeće i latice koje daju jednu razigranu formu i volumen haljinama. Koristili smo jednu izvanrednu manipulaciju materijalima gdje prosječan kupac ne može shvatiti je li to takav materijal ili smo ga mi upravo tako iskreirali" izjavile su Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević.

Foto: Mladen Šarić

Foto: Mladen Šarić

>>Žene, lutke ili bebe? Pogledajte novu kampanju studija Boudoir

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije