Helena Christensen ne samo što je Triumphovo zaštitno lice nego je za njih kreirala i kolekciju rublja koja će se u siječnju iduće godine moći kupiti u trgovinama ili na internetu. Svoj pothvat opisala je kao jako cool, a luksuzna linija sastoji se od triju modela – seksi "poetica" s kristalima Swarovski namijenjena je odvažnim ženama, "ballerina" je inspirirana sedamdesetima, a "dahlia" će pronaći svoj put do nepopravljivih romantičarki.
– Budući da sam već bila zaštitno lice njihove kampanje, Triumph mi je predložio suradnju i ja sam pristala. Velika mi je čast što su mi pružili priliku da surađujem s jednom tako uglednom tvrtkom kao što je njihova i što su me poduprli u kreiranju vlastite linije – opisala je Helena kako je došlo do suradnje.
Iako je već postao trend da manekenke kreiraju linije rublja, Helena je priznala da je cijeli proces shvatila prilično ozbiljno:
– Iako sam sve sama dizajnirala, naravno da sam imala tim iza sebe koji mi je pomagao oko tehničkih stvari; zajednički smo radili na skicama, materijalima i uvažavali su sve moje prijedloge. Zaista mi je bilo fascinantno raditi s tim iskusnim dizajnerima. Puno sam toga morala naučiti, čak sam otišla u Hong Kong razgovarati s krojačicama o uzorcima, stvarno sam sudjelovala.
Budući da je Helena strastvena kolekcionarka vintage-rublja, ne čudi što je pristala na ovaj projekt u kojem joj je, kako je rekla, pomoglo i veliko iskustvo koje je stekla kao model. No otkrila je i kako nema ambicija kreirati išta drugo. Jednostavno joj se pružila prilika koju je hrabro iskoristila.
Strastvena kolekcionarka vintage-rublja dizajnirala liniju za Triumph
Riječ je o bivšem supermodelu Heleni Christensen, no unatoč tomu što su se neke njezine kolegice bacile i na dizajniranje odjeće, Helena je otkrila kako nema takvih ambicija
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.