Obratite pažnju na njih

Stručnjak otkriva sedam lukavih trikova koje supermarketi koriste kako bi vas natjerali da potrošite više

Šoping supermarket
Shutterstock
19.04.2023.
u 09:30

Odete li ikad u supermarket i potrošite puno više nego što ste planirali? Stručnjak otkriva trikove kojima se supermarketi služe kako bi vas natjerali da više trošite.

Trgovine su vrlo pametno osmišljene kako bi privukle ljude da tu i tamo potroše nešto više. Jedna čokoladica ili skuplja marka tjestenine u tom trenutku možda neće naštetiti vašem bankovnom računu, ali ako ste u stalnom iskušenju i uvijek popuštate, vaš će novčanik patiti. Zato je Richard Price, stručnjak za uštedu novca i direktor online supermarketa, podijelio trikove s kojim vas veliki supermarketi suptilno pokušavaju natjerati da potrošite malo više u njihovim trgovinama, ali i kako im se oduprijeti, prenosi Metro.

Slatkiši na blagajnama: većina nas je primijetila da se na blagajnama uvijek nalaze raznorazne čokoladice i slatkiši. Oni se tamo nalaze jer je ljudima jako primamljivo uzimati neku poslasticu u zadnji tren. 'Pokušajte koristiti samoposlužne blagajne koje imaju brže vrijeme naplate ili postavite sebi izazov da ne kupujete ništa na blagajnama', preporučio je Richard.

Mirisni predmeti sprijeda: Ovaj mali trik služi kako bi usrećio vaša osjetila čim uđete u dućan. 'To će pokrenuti vaše žlijezde slinovnice, čineći vas sklonijima impulzivnoj kupnji. Svakako jedite prije kupovine jer ćete tako izbjeći kupnju bilo čega zbog gladi', kaže Richard.

Prethodno narezano povrće i voće: Ne samo da često jedemo očima, već i kupujemo njima. 'Prethodno narezana hrana izgleda tako privlačno, sa svojim šarenim pakiranjem i uštedom vremena koju nam pruža. Međutim, kada vidite već narezane proizvode, razmislite o razlici u cijeni i još jednom provjerite jer su obično skuplji' dodaje Richard.

Velika kolica: Da, kolica za kupnju su s godinama narasla. Richard kaže: 'Što su veća kolica, vjerojatnije je da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati ručne košare. Istraživanje je otkrilo da kada se veličina košarice udvostruči, potrošači kupuju 40% više'.

Skrivanje jaja: Ne, to nije samo nešto što roditelji rade za svoju djecu za Uskrs - trgovine hranom imaju tendenciju stavljati jaja na čudna mjesta kako biste ih tražili po prolazima. 'Kako bi ste izbjegli kupovinu nepotrebnih stvari u raznim prolazima, napravite popis prije kupovine i ne kupujte ništa drugo čak ni kad tražite druge proizvode', preporučio je stručnjak.

Skuplji proizvodi u razini očiju: Da biste pronašli jeftinije alternative nekih proizvoda, pokušajte pogledati samo malo više ili niže. Richard dodaje: 'Artikli koji se nalaze u razini očiju na policama obično su skuplji proizvodi poznatih robnih marki, a to su proizvodi koje supermarketi žele da kupite. Provjerite donje police za slične artikle koji imaju niže cijene i manje marže'.

Spora glazba: Jeste li se ikada zapitali zašto u trgovinama često sviraju opuštajuće pjesme? 'Supermarketi imaju tendenciju puštati sporiju glazbu kako bi se stvorila mirna atmosfera u kojoj nema žurbe i koja vas ostavlja u trgovini puno dulje. Kako ne bi pali pod utjecaj opuštajuće melodije, postavite si vremensko ograničenje prije odlaska u kupovinu', savjetuje Richard.

Iznenadila se kada je vidjela uslugu koju su joj naplatili u restoranu: 'Nisam znala da to postoji!'

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije