Valentinovo... veselje za zaljubljene, a prava noćna mora za za samce i rastavljene. Svake godine praznik, koji ima utemeljenje još u davnom slavljenju rastanka sa zimom i nagovještaja proljeća i plodnosti, postaje prava prilika da trgovci iz ionako stanjenih lisnica izbiju i posljednji novčić koji je ondje ostao nakon blagdana. Talijanki portal Pourfemme piše kako je veliko istraživanje agencije Plavi telefon pokazalo da svi trgovci, uključujući i industriju modnog dizajna koja je za ovu prigodu dizajnirala posebne kolekcije i zadovoljno trljala ruke, posljednje tri godine bilježe znatan pad prodaje. Posebne valentinovske kolekcije - kojima bi se snažniji spol tradicionalno ulagivao ženama polovicom veljače - slabo se prodaju. Čak ni najagresivnije kampanje tradicionalno ‘podvučene’ ljubavlju, srcima i ružicama jednostavno - ne prolaze. Razlozi su dobrim dijelom u recesiji, ali i u kroničnom nedostatku emocija, ljubavi i romantike. Barem u većini europskih zemalja - osim u Italiji. Talijani, tradicionalisti i vatreni ljubavnici, još se uvijek drže tradicije i brižljivo, nježno i elegantno daruju svoje dame. Evo što su prošle godine ženama oko sebe darivali Talijani; cvijeće je bilo izbor u čak 72% slučajeva i vrlo često nije ostalo i jedini dar. Kozmetičke proizvode i parfeme odabralo je 32% pažljivih muškaraca, nakit i zlatninu 20%, a za žensko rublje odlučilo se 16% Talijana. Čokolade, slastice i kolačiće izabralo je 18% ispitanika, a domaće deserte 23%. Odjeću je ženama darivalo 14% ispitanih, a neku modernu elektroničku igračku 15% muškaraca. Lani je u Italiji dostavljeno više od 14 milijuna ruža i 20 milijuna čokolatina, a čak 200 Talijana otputovalo je u to doba na neku egzotičnu i toplu destinaciju ili u neki od europskih gradova ljubavi. Najromantičnijim, najpažljivijim ali i najvelikodušnijim pokazali su se Milanci, Rimljani te muškarci iz Bologne, tradicionalnog Napulja i regije Romagne.
Talijani među Europljanima najviše drže do Valentinova
Čak ni najagresivnije kampanje ‘podvučene’ ljubavlju, srcima, ružicama - ne prolaze. Razlozi su dobrim dijelom u recesiji, ali i u kroničnom nedostatku emocija, ljubavi i romantike
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
da jer su puni se ba kao u svemu!! pa misle da su najbolji jeb..i!!!