Ulaganje u ljepotu

Trećina Hrvata ne koristi sredstva za njegu, većina ne gleda sastav

krema za lice
arhivska fotografija
13.01.2011.
u 10:32

Čak 97 posto kupaca proizvoda za njegu lica su žene, ali čak i kozmetika bilježi pad prodaje od devet posto u 2010. godini

Prema anketi koju su na 400 domaćih ispitanika proveli agencija Hendal i portal jatrgovac.com, sredstvima za njegu lica koristi se 69 posto ispitanika, a 31 posto građana njima se uopće ne koristi.Sredstva za njegu i čišćenje lica pretežno su namijenjena ženama (97% prodaje čine proizvodi za žene), s velikim brojem segmenata te još većim brojem proizvoda i brendova.

Iako su cijene niže oko četiri posto, kozmetika bilježi pad prodaje u 2010., i to 9 posto. Osim robnih marki koje bilježe rast u kategoriji te sada imaju devet posto ukupnog udjela. Najviše građana rabi preparate jednom dnevno (35%).

Najčešće se koristi krema za dnevnu njegu (53%) te sredstva za njegu nakon brijanja (31%), dok se ostale vrste preparata koriste znatno manje. Zabrinjavajuće je da više od polovice ispitanika ne obraća pozornost na to jesu li proizvodi izrađeni od prirodnih sastojaka (57%).

Ključne riječi

Komentara 2

LI
liliZG
11:34 13.01.2011.

Ja koristim samo dobru staru NIVEA-u, bijela slova, plava kutija, stara već preko 100 godina, bez konzervansa i dodataka, smiruje upaljenju kožu i većina alergičara ju dobro podnosi, ...moja doktorica-koja je otišla u penziju- je rekla da je imala samo jednu osobu koja je na nju bila alergična u svojoj praksi, i di ćeš bolje reklame. Moja me stara s njom mackala od kad sam bila beba, kakva pavlovićeva krema za pelenski osip, NIVEA.. I da ne bude zabune, ona stara krema, ne ove nove izvedenice, tipa losioni , mlijeko za tijelo, suha koža, osjetljiva koža, niš od toga.....

ME
Melač
12:32 23.01.2011.

pa naravno da ne koristimo...kad smo mi i ovako najljepše!! drage Hrvatice, pazite što kupujete: kozmetika naših homoseksualnih dizajnera npr. Chanel, D&G, Clinique.i.sl sadrži olovo koje uzrokuje rak kože...birajte proizvode naših domaćih proizvođača na prirodnoj bazi Aromatica i sli. i čuvajte se tih homića koji na nama dobro zarađuju i još nas truju.. kupujte Alverde ili Weleda proizvode...od njih se ne umire

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije