Jesenske su kiše u trgovačkim centrima iščekivali s velikim nestrpljenjem. Poslije “ljetne suše”, opet su postali oaza zabave i šopinga brojnim kupcima i posjetiteljima. U rujnu i listopadu brojači u trgovačkim centrima bilježe rekordnu posjećenost, kao u vrijeme Božića. Hrvati su još jednom dokazali kako ne mogu bez šopinga koji nije bez razloga proglašen i službeno – ovisnošću.
Izlet za 500 kn
– Redovito vikendima odlazim u trgovačke centre, osobito sada kad je lošije vrijeme. Obilazim s prijateljicama trgovine, odemo na kavu i kupimo stvari koje inače možda ne bismo kupile. Ti izleti vikendom nisu jeftini i stoje me u prosjeku oko 500 kuna – ističe 29-godišnja Zagrepčanka Maja Bistrički.
Rođendanska slavlja, promotivne akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara. U većini je bogata i gastro ponuda pa mnogi odluče i obiteljski ručak pojesti u nekom od centara.
City Center One i Avenue Mall proteklog vikenda posjetilo je zajedno više od 200.000 ljudi, što je i njihov rekord.
– Poslije rekordne subote u rujnu sa 37.000 posjetitelja, prošla nam je nedjelja bila rekordna u godini s više od 35.000 posjetitelja. Porasla je i prosječna potrošnja, prema našim izračunima 13 posto u rujnu, u usporedbi s rujnom 2009. – ističu iz City Centera One. Trgovački centri znaju kako privući kupce i posjetitelje, a među najpopularnijim događanjima na koja hrle trendseterice i onaj je u Avenue Mallu u kojem traje festival “Avenues of the world”, a posjetitelji mogu uživati u atmosferi s glavnih avenija gradova svijeta poput Pete avenije, Champ Elyséesa...
– Avenue Mall je proteklog vikenda zabilježio rekordnu posjećenost ove jeseni te je centar u tri dana posjetilo više od 100.000 ljudi. Također, prometi u rujnu ove godine znatno su veći nego u rujnu prošle godine, zbog stalna napretka, zanimljivih marketinških aktivnosti i događanja u Centru – kažu.
Povećana i potrošnja
Westgate kraj Zaprešića u prohladne dane kupce mami tematskim tjednima poput tjedna kozmetike, tjedna sporta, tjedna tehnike i tjedna mode, a rezultate očito daju i besplatni autobusi koji voze do centra.
– Početak školske godine te hladniji jesenski dani potaknuli su cijele obitelji na odlazak u centre po novu jesensku garderobu, što je svakako donijelo povećan broj posjetitelja. Prosječna se transakcija po posjetitelju u Westgateu povećala 35 posto – kažu .
Garden Mall, koji je smješten u Dubravi, tamošnjim je posjetiteljima i svojevrsna “špica”.
– Posjećenost je ove jeseni konstantno dobra i ne oscilira previše bez obzira na vremenske prilike – ističu iz Garden Malla.
Ni gužve ni nedostatak novca, očito, Hrvate ne sprečavaju da odu u šoping. A iako bi mnogi samo mogli gledati izloge, većina nešto kupi, (pre)često na rate.
Orkestar na \"Titanicu\" svira plesnu glazbu!