Modni šou

Tri supermodela kao zaštitna lica Cro-a-portera

nivea
03.03.2010.
u 12:05

Rivalstvo u modi prožima sve njene segmente, počevši od dizajnera, koji se svake sezone bore s nevidljivim suparnicima i trude se biti što bolji i originalniji.

Adrijana Dejanović, svjetski poznati model hrvatskog podrijetla, nakon uspješne inozemne karijere, svoj novi poziv pronašla u svijetu filma – iza kamere, a do sada je već surađivala na nekoliko filmova uključujući i one slavnoga francuskoga redatelja Luca Bessona. Osim toga, Dejanović je jedna od tri manekenke koje su ovogodišnje zaštitno lice najveće domaće modne smotre – Cro-a-portera. Tema kojom se bavi ovosezonska kreativna kampanja Nivea Cro-a-portera jest "natjecanje u modi", a to je jasno predstavljeno samim vizualima kampanje koji prikazuju tri modela u ulozi atletskih natjecateljica. 

– Rivalstvo u modi prožima sve njene segmente, počevši od dizajnera, koji se svake sezone bore sa nevidljivim suparnicima i trude se biti što bolji i originalniji, preko modela kod kojih se svake sezone pojavljuju novi i dovode u pitanje status onih već potvrđenih pa sve do originalnosti fotografa, modnih timova i svih njihovih (manje ili više modnih) suradnika. Po tome se čini kako se vrhunska moda u stvari ni malo ne razlikuje od vrhunskog sporta! – objasnio je direktor događaja Viktor Drago.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije