Adrijana Dejanović, svjetski poznati model hrvatskog podrijetla, nakon uspješne inozemne karijere, svoj novi poziv pronašla u svijetu filma – iza kamere, a do sada je već surađivala na nekoliko filmova uključujući i one slavnoga francuskoga redatelja Luca Bessona. Osim toga, Dejanović je jedna od tri manekenke koje su ovogodišnje zaštitno lice najveće domaće modne smotre – Cro-a-portera. Tema kojom se bavi ovosezonska kreativna kampanja Nivea Cro-a-portera jest "natjecanje u modi", a to je jasno predstavljeno samim vizualima kampanje koji prikazuju tri modela u ulozi atletskih natjecateljica. – Rivalstvo u modi prožima sve njene segmente, počevši od dizajnera, koji se svake sezone bore sa nevidljivim suparnicima i trude se biti što bolji i originalniji, preko modela kod kojih se svake sezone pojavljuju novi i dovode u pitanje status onih već potvrđenih pa sve do originalnosti fotografa, modnih timova i svih njihovih (manje ili više modnih) suradnika. Po tome se čini kako se vrhunska moda u stvari ni malo ne razlikuje od vrhunskog sporta! – objasnio je direktor događaja Viktor Drago.
Tri supermodela kao zaštitna lica Cro-a-portera
Rivalstvo u modi prožima sve njene segmente, počevši od dizajnera, koji se svake sezone bore s nevidljivim suparnicima i trude se biti što bolji i originalniji.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.