Za razliku od prvog, prošlogodišnjeg događaja, ovaj će trajati dan duže uz puno opširniji program koji će oduševiti sve generacije. Pod generalnim pokroviteljstvom branda ZOOCITY, četveronožne ljubimce i njihove vlasnike dočekat će veliki poligon za vježbe i treninge sa psima te brojne aktivnosti i sadržaji poput „grooming“ zone, razni izlagači i druga iznenađenja. S ciljem promicanja i poticanja udomljavanja životinja, ovaj projekt još je prošle godine osvojio zagrebačku publiku. Omiljeno zagrebačko zeleno „šetalište“ pasa privuklo je i one koji nemaju ljubimca, ali možda razmišljaju o udomljavanju jednog.
Ove godine ugostit će udrugu Merida za pomoć i unaprjeđenje života životinja te brandove koji nude proizvode ili usluge namijenjene njezi i zdravlju pasa – hrana, pet shopovi, dreseri, dizajneri i frizeri, veterinari i ostali ljubitelji pasjeg svijeta. Ovaj festival jedinstvena je prilika da se približite svijetu pasa, upoznate različite pasmine, naučite puno o odgoju i njezi te nađete pravi motiv za moguće udomljavanje. Dok se na zanimljivim predavanjima i zabavnim radionicama štošta može naučiti, posebnu pozornost privlači popratni program koji je namijenjen obiteljima. Izbor za “Njušku Tuđmanca”, glazbeni program i aktivnosti za djecu samo su dio bogatog programa, koji će sada trajati 3 dana.
Detaljne informacije o programu bit će dostupne na web stranici, a festival je moguće pratiti i putem Facebooka i Instagrama.