Jedna je talijanska tvrtka za potrebe proizvođača donjeg rublja provela istraživanje na 2000 žena o tome koliko su zadovoljne svojim tijelom, prenosi Daily Telegraph. Iako su posljednja mjerenja pokazala da su žene sve više i sve deblje, većina ih nema većih zamjerki na svoje tijelo.
Ipak, istraživanje je pokazalo da grudima i obliku tijela žene pridaju najviše pozornosti i prema tome oblikuju mišljenje o sebi. Otkriveno je i da njihov stav prema donjem rublju oblikuju kultura, običaji i društvene norme. U istraživanju su sudjelovale žene iz Francuske, Kine, Japana, Njemačke, Italije i Velike Britanije, a pokazalo se da se prosječni broj odjeće koju žene kupuju sa 40 povećao na 44.
Jednako tako je sve više žena koje kupuju grudnjak broj četiri, koji je ujedno i najprodavaniji model. Britankama se opseg grudi povećao za četiri centimetra u posljednjih 50 godina, a grudnjak nose iz navike. U Japanu su grudnjaci obavezni jer je u nekim dijelovima zemlje nepristojno da se ženi vide bradavice. Čak 81 posto Njemica zadovoljno je svojim izgledom, a 99 posto Kineskinja smatra lijepo poprsje najvažnijim čimbenikom dobrog izgleda.