Bezalkoholna pića najčešće konzumira 37,5% domaćih potrošača, pivo je prvi izbor za 6,9% njih, ali je i dalje najpopularnije piće voda, koju najčešće konzumira više od polovice anketiranih građana (55%), pokazalo je istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal.
U posljednjih godinu dana (travanj 2015. – ožujak 2016.) potrošnja bezalkoholnih pića u hrvatskoj maloprodaji zabilježila je količinski rast prodaje od 4,5%, na 224,3 milijuna litara, dok je vrijednosna prodaja rasla 6%, na utrženih 1,6 milijardi kuna.
Čak 43% prodaje bezalkoholnih pića generira se kroz cjenovne akcije uz prosječan popust od 21% ili kroz promotivna pakiranja, pokazalo je istraživanje. Nakon vode, piju se voćni sirupi (15,2% udjela), potom prirodni sokovi (12,4%). Među 10,6% ispitanika koji ističu kako svakodnevno piju gazirane sokove, najpopularnija je Cola, kod 46,7 njih.
Za to je zaslužna tzv hrvatska djeta. Vrlo je jednostavna a učinkovita. A ide ovako, prvi tjedan nakon plaće jedi što stigneš. Drugi i ostali tjedni do plaće, piti puno vode