Budi vjeran

Vjernost se nagrađuje – karticama uštedi i do 20 posto!

MasterCard kartica
Arhiva VL-a
01.03.2011.
u 18:00

Osim u Hrvatskoj, s karticom DM-a možete bodove skupljati i u Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji i Austriji

Ostvariti popust pri kupnji bez mnogo truda san je svakog potrošača. Ono što se od njega očekuje jest da bude vjeran jednom trgovačkom lancu, brendu ili pak restoranu. Kartice vjernosti već nekoliko godina pravi su hit, a zbog krize i uštede postale su glavni aduti u svakom novčaniku. Donosimo vodič kroz neke od najpopularnijih kartica vjernosti, a osim njih postoje i razni drugi sustavi nagrađivanja kupnje. Primjerice, jedan je od popularnih i prikupljanje naljepnica, pa tako neke parfumerije, drogerije i lanci za određeni potrošeni iznos daruju naljepnicu. Nakon određenog broja prikupljenih naljepnica, ostvaruje se popust prilikom sljedeće kupnje. Zahvaljujući karticama vjernosti i naljepnicama, kupac može uštedjeti i do 20 posto!

Multipluscard Bodove skupljate u Konzumu, Tisku i Tisak media centrima, Kozmu i Atlas Airtoursu te nadoplatom Simpa računa. Svaka tri mjeseca na kućnu adresu stižu kuponi koji se mogu iskoristiti na navedenim mjestima.

DM omogućava da za svakih potrošenih 10 kuna ostvarite 1 bod, a vrijedi i u trgovinama dm-a u Austriji, Mađarskoj, Slovačkoj, Češkoj i Sloveniji. Bodovi na kartici vrijede dvije godine, a svaka dva mjeseca mijenja se ponuda proizvoda na popustu.

– Zahvaljujući skupljanju bodova putem Magma klub kartice, ostvarujete popuste u Turbo limaču, Turbo sportu, Magma homeu... Jedan bod je jedna kuna, a bodove možete iskoristiti šest mjeseci od datuma skupljanja.

– Pri kupnji s karticom Mercator Pika sudjelujete u bonitetnom sustavu skupljanja i iskorištavanja bodova. Skupljanje bonitetnih bodova donosi vam od 3 do 6 posto jeftiniju kupnju i brojne druge pogodnosti.

– Iris ima karticu Beauty&fashion club putem koje na svakih potrošenih 20 kuna dobivate jedan bod. Nakon što se prikupi 100 bodova, koriste se u jednoj od parfumerija ili trgovina Irisa. Minimalna je kupnja za bodove 100 kuna.

– Kartica Billa Club omogućava skupljanje bodova pri svakoj kupnji i tako se ostvaruje pravo sudjelovanja u raznim akcijama. Ako nisu iskorišteni, bodovi se brišu nakon što protekne godina dana.

– Karticom Zagreb Exclusive Card popusti se ostvaruju u noćnim klubovima, trgovinama, muzejima, teretanama, salonima za uljepšavanje i drugdje (na oko 200 prodajnih mjesta). Godišnja je cijena kartice 520 kuna!

McDonald’s časti besplatnim proizvodom pri svakoj kupnji McMenua uz McMember karticu. Izabrati možete između sladoleda McSundae s preljevom ili Coca-cole 0,25 l. Ova ponuda (u povodu 15. rođendana McDonad’sa u Hrvatskoj) traje do 2. veljače 2012.

Ključne riječi

Komentara 3

LI
liliZG
18:11 01.03.2011.

........a zaboravili ste na Emmezeta klub karticu, Timberland Loylity card, Froddo Club karticu, Getro friend Card, i sve ostale kartice koje vam izgleda nisu platile za reklamu.......................

DU
Deleted user
19:58 01.03.2011.

Kartice lojalnosti su uglavnom oblikovane za budale odnosno one koji bi se \"igrali\" s maloprodajnim managerima dotičnih tvrtki. Primjerice, u DM-u su skoro svi šamponi, sapuni i deterdženti s najmanje 30-40 % većom cijenom nego u nekim drugim lancima samoposluga, a ponekad su cijene čak i 2x veće (toalet papir, vreće za smeće, zubne paste i dr.). Onda nude kupcima \"ventil\" za ispuh u vidu unutr. trg. marki gdje opet \"kasiraju\" jer to dobavljači rade za njih po stvarno niskim cijenama i još kupca \"hrabre\" s karticama lojalnosti gdje mu također na isteku određenog razdoblja ponude neki artikl po --- ne DM redovnoj, nego inače normalnoj cijeni u drugim samoposlugama, ali nagrade njegovo \"povjerenje\". I još novine pune hvale kako plaćaju blagajnice s 1000 eura mjesečno i 13. i 14. plaća itd. Kako i ne bi kad im se slijeva u trgovine toliko \"budala\" da si ne mogu priuštiti mrzovoljno osoblje kad već imaju tako velike marže i kad su toliko skuplji od drugih. Oni manje kritični uzdižu DM u zvijezde i ne žale ni kn koju tamo ostave, a onda se osramote kod liječnika kad nemaju za participaciju ili kad im ode bojler pa treba platiti servisera. A zašto ne kupuju šampone, sapune, deterdžente i druge artikle na jeftinijim mjestima gdje nije sve tako blještavo pa bi onda možda imali manje prigode i za osramotiti se kasnije... Kartice za lojalne \"budale\" iliti big spenders, kako to vele u SAD koji ne trepnuvši okom pristaju na bilo kakvu cijenu jer su \"uzletjeli\" i samo trpaju u kolica.

DU
Deleted user
10:42 02.03.2011.

DM je stvarno jedna od najboljih trgovina. Ako se ispravno koristi.... 1. Šamponi, sapuni: su ionako velika prevara, svi imaju štetan sodium laureth sulfate, i zapravo, svi su isti. U DM su njihovi brandovi (nimalo lošiji od razvikanih drugih brandova) silno povoljnijij, i ujedno najpovoljniji na tržištu. A tko je tako naivan da plaća razvikani brend, slobodno nek od u Todorića kupiti ga skuplje i imati iskustvo zlostavljane blagajnice za 2500 kn, umjesto ljubazne i sretne blagajnice za 1000eur 2. Ako vam je baš stalo do zdravlja: Jedino u DM možete naći šampone i tekuće sapune BEZ KONZERVANSA (gore navedenog sodium laureth sulfata) i to kao tekući šampon baby love (DM brand) 3. bio/organski proizvodi u DM većinom jeftiniji nego u bio&bio, Mueller je tu dijelom konkurentan Što se tiče ostale kozmetike, to je uglavnom nepotreban porez na \"bedake\", ne bih znao gdje je povoljniji, jer sam izuzet od tog poreza (na bedake). Također ne bih preporučio u DM kupovati sol bez aditiva protiv zgrudnjavanja, jer je u Bio&bio ta sol (i to još iz našeg Nina) povoljnija. I dakako, jedna od kampanji DM-a koju svakako smatram groznom, je ona ljetna za kreme za sunčanje. Nema ništa štetnijeg od krema za sunčanje i deprivacije od D vitamina. O tom ovdje: www.mercola.com I da, toalet-papir je isto bez veze kupit u DM-u, slažem se. Moj favorit tu je Kerum, jer Konzum mi je dno dna, od vlasnika i metoda nadalje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije