Prvi pogled na novu kampanju poznatog dizajnerskog dvojca LINK bio je dovoljan da shvatimo kako će fotografije i video iz spomenute kampanje izazvati hrpu reakcija i podijeliti mišljenje javnosti, ali i modne struke! U ulozi modela se naime našla poznata modna agentica Tihana Harapin Zalepugin koja u kampanji utjelovljuje stvarnu ženu koja se ne boji starosti i koja pripada generaciji žena za koje je stil stanje duha i odabira, ali ne i godinaa.
Glavni razlog našeg današnjeg susreta je kampanja za hrvatski modni brand LINK by Ogi i Zoran. Nakon dugo vremena pojavili ste se u ulozi modela. Kako to?
- Ulogu modela povjerili su mi ljudi čije modele inače obožavam, nosim privatno i općenito svoj ormar punim odjećom sličnog senzibiliteta i stila. Ponekad poželim otkupiti cijelu kolekciju, kad mi ju potajno pokažu prije neke vanjske ili naše prezentacije. Ali uvjerljiviji odgovor na ovo pitanje ipak bi bolje dali sami Ogi i Zoran - kaže Tihana harapin Zalepugin.
Više pročitajte na portalu Fashion.hr.
malkice neukusno... dobro, možda ne baš samo malkice...