U prepunom klubu Opera predstavljena je nova kolekcija mladog brenda CHYPKA, sve popularnijeg zagrebačkog streetwear brenda, koju karakterizira potpuno nova modna igra. Riječ je o kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa CHYPKA natpisom na čičak koji se mogu mijenjati.
Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, osimislili su unisex kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.
Zagrebački streetwear brend, koji je na sceni gotovo dvije godine, modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojio je modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke.
Foto: Dino Sertović (Opera i Trading Game) i Marin Vranjican (Opera)
„Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla odjevena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u CHYPKI. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović.
U novoj kolekciji najviše se ističu hoodice koje na sebi imaju CHYPKA natpise na čičak te ih kupci mogu međusobno mijenjati. Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama od XS do XXL. Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i sa Noss-om, te su uz najnoviju CHYPKA kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bile punih 18 godina.