Raditi u supermarketu nije nimalo jednostavno - svakodnevno se srećete s bezbroj nepoznatih ljudi i prema svima morate biti jednako ljubazni. Onda kada kupci učine nešto što vas nervira, vi ne biste smjeli reagirati, ali ponekad ne možete sakriti nezadovoljstvo i nervozu na svom licu.
Kako prenosi BoredPanda, neki zaposlenici otkrili su anonimno što ih to smeta kada kupci rade i kakvo ponašanje po trgovini ne mogu oprostiti.
Na prvom mjestu je bonton, odnosno pozdravljanje pri ulasku u trgovinu. Ljudi koji gotovo nikada ne pozdrave vrlo vjerojatno automatski iznerviraju zaposlenika na blagajni. Jednako tako smetaju ih ljudi koji, dok kupuju, zastanu na sredini prolaza i razgledavaju ili odlučuju što će kupiti, a oni moraju prolaziti s robom koju trebaju posložiti na police. "Ne ponašajte se kao da ste sami", poručili su.
Grijanje ne mora biti udar na kućni proračun: Donosimo nekoliko savjeta kako uštedjeti ove sezone!
Kada je riječ o bontonu, ne mogu podnijeti kupce koji dozvole djeci da naprave nered među policama, razbacaju odjeću, otvaraju hranu, igraju se na odjelu igračaka...Sve to netko kasnije mora pospremiti, baš kao i one stvari koje ipak ne želite kupiti, pa ih ostavite na mjestu gdje ne pripadaju. "Nemojte to raditi, vratite sve u originalni paket i tamo gdje treba stajati."
Kada koristite kolica ili košare, prije nego ih ostavite, provjerite ima li kakvog smeća ili namirnica unutra - i pokupite to za sobom. Imajte na umu da će to inače također morati odraditi zaposlenici.
Ako na blagajni zaposlenik ne može odmah skenirati proizvod jer ima tehničkih problema, nemojte nikako reći nešto poput: "Ne ide? Onda mi dajte besplatno!", čak ni u šali. Velika je vjerojatnost da su takvu šalu čuli bezbroj puta, i ne, nije im smiješno.
U novije doba, pojavom koronavirusa i obaveznog nošenja zaštitnih maski, zaposlenici kažu kako ih odbijanje nošenja istih odmah izbaci iz takta. Mislite na sebe i druge.
Želite unositi više vlakna u organizam? Pojačajte ove namirnice