Kampanja "Love Has No Labels" američke neprofitne organizacije Ad Council podijelila je svjetsku javnost.
Cilj kampanje bio je pokazati da ljubav nema granica, ne razlikuje boju kože niti rasu te dob.
S tom je namjerom snimljen video u kojem se vide poljupci, zagrljaji i ples "kostura" iza platna s rendgenskim zrakama.
Publika nema ideju radi li se o istospolnom paru, paru različite rase ili osobama starije životne dobi.
Nakon što parovi izađu iza platna na pozornicu otkrije se "čiji su kosturi" prikazani u ljubavi.
Mnogi od nas osuđuju druge i prije nego što su ih upoznali i to uvelike utječe na naš život.
Predrasudama trebamo prvo stati na kraj sami, a potom ih pokušati spriječiti u društvu i institucijama, poručili su iz organizacije, piše Daily Mail.
Istraživanja su pokazala da 98 posto ljudi razmišlja u svojoj podsvijesti, a to dovodi do "implicitnih predrasuda" i nenamjernih diskriminacija što utječe na naše svakodnevno ponašanje prema ljudima.
Screenshot/Youtube
Mnogi imaju predrasude temeljem nesvjesne prosudbe, onoga što smo vidjeli. Moramo postati svjesni toga i prestati biti pristrani, a mi moramo učiniti sve što je u našoj moći da se to i ostvari, priopćili su iz organizacije Ad Council.
kakve gluposti i lazi,pa u antropologiji se cak i na kosturima vide ocite razlike izmedu bijelaca,crnaca,mulata,azijata..ali mi n