Kada ulazite u javni toalet, uvijek gledate mali znak na vratima koji označava je li zahod namijenjen muškarcima ili ženama. Ti znakovi razlikuju se po raznim kriterijima, ali najčešće po odjeći likova na vratima. I vjerojatno niste nikada posebno razmišljali o tome znaku koji je često različit, prema ukusima vlasnika objekta.
Dok muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Tvrtka Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech", piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina, rekli su iz tvrtke.
ICMYI, #ItWasNeverADress campaign by @axosoft. http://t.co/QMWA9oUH1X #AIGAwomensleadership pic.twitter.com/DhzmgYYNc1
— AIGA (@AIGAdesign) May 2, 2015
Kampanja cilja potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
koliko netko mora biti dokona, lijena budaletina da troši vrijeme smišljajući ovakve gluposti?!??!