Split se nije slučajno vinuo na hrvatsko turističko nebo kao jedna od najsjajnijih zvijezda ovogodišnje sezone. Uspon je počeo prije nekoliko sezona, a prethodio je niz godina sustavne promocije i obogaćivanja sadržaja. Pred Splitom je, dakako, i dalje puno turističkih zadataka, ali još prije dva tjedna, u srpnju koji je sjever obale, recimo, bacio u velike minuse, Split je knjižio čak 20 posto bolji turistički promet nego u istom mjesecu lani.
Odlične su najave i za nastavak sezone, ali i za posezonu. Štoviše, Split se uključio i u PPS projekt Ministarstva turizma, koje kreće u intenzivnu kampanju produljenja sezone. Resorno će ministarstvo, naime, snažno poduprijeti i promidžbeno i marketinški svaku destinaciju koja ima takvu ambiciju već za ovogodišnju posezonu, a mjesta, gradovi i cijela područja koja se uključe moraju animirati poslovne subjekte u turizmu da ostanu aktivni i kad počnu padati prve posezonske kiše. Tako Turistička zajednica Splita, u suradnji s kolegama iz Omiša i sa Šolte, koji su se također uključili u PPS projekt, trenutačno intenzivno radi na tome pa poziva ugostitelje, agencije, hotele i privatne iznajmljivače da se uključe. Rezultati sigurno neće izostati.
>> Rekorde obaraju aerodromi u Splitu, Puli, Dubrovniku, Zadru...
>> 'Lijepi ste, ali vlada dosada i nema zabave'
Porad ove na prvoj fotki i ja razmišljam o ljetovanju u Splitu >;-))