jedva čekamo

H&M slavi praznike spektakularnom kampanjom i blagdanskom kolekcijom

H&M
Foto: H&M
1/4
29.10.2014.
u 10:04

Globalne superzvijezde Tony Bennett i Lady Gaga zvijezde su kampanje za koju će pjevati It Don’t Mean A Thing

Ove time H&M slavi praznike spektakularnom kampanjom i blagdanskom kolekcijom.

Globalne superzvijezde Tony Bennett i Lady Gaga zvijezde su kampanje za koju će pjevati It Don’t Mean A Thing (If It Ain’t Got That Swing) s njihovog Br. 1 albuma Cheek To Cheek. Proširena verzija reklame imat će premijeru 25. studenoga na hm.com.

„Bili smo nadahnuti sjajem, glamurom i izobiljem razdoblja big bandova 40-ih godina 20. stoljeća,“ kaže Johan Renck, redatelj reklame. "Raspoloženje odražava blagdansko slavlje prožeto jakim osjećajem za modu i dozom humora u pozadini. Ozračje je intrigantno, znatiželjno, veselo, odvažno i ispunjeno divljenjem.“

Foto: H&M

Kampanja je izazovna i zabavna avantura u kojoj obitelj H&M-ovih supermodela i superzvijezda slave duh davanja i zajedništva Božića. Blještavo raspoloženje ispunjeno glamourom bez napora koji donose elegantne crvene haljine i suknje sa svjetlucavim topićima. Pletiva su praznična i nezaobilazna poput lijepog velikog pulovera koji nosi Lady Gaga u kampanji za tisak.

Za muškarce tu su karirani uzorci za blagdansko raspoloženje, pa tako sako s kariranim uzorkom izgleda odlično u kombinaciji sa zabavnim božićnim puloverima. Djeca se također pridružuju božićnoj zabavi s velikom ponudom sezonskih printova i ukrasa, a tu su i karo uzorci i puloveri kako bi izgledali što elegantnije.

„Volim osjećaj blagdana u H&M-u ove sezone,“ kaže Ann-Sofie Johansson, glavna dizajnerica u H&M-u, iz odjela za razvoj novih proizvoda.

Foto: H&M

„Ženske haljine svjetlucaju ili dodaju dašak novoga tradicionalnoj crvenoj boji, muškarci izgledaju praznično u kariranim uzorcima, a djeca u različitim zabavnim printovima.“

Tijekom blagdanskog razdoblja H&M prikuplja sredstva za CARE, humanitarnu organizaciju koji radi sa siromašnim ženama i djevojkama u borbi protiv globalnog siromaštva. H&M će prodavati poseban komplet poklon naljepnica u svakoj od prodavaonica.

Za svaki prodani komplet zaklada Conscious Foundation donirat će dvostruki iznos prodajne cijene organizaciji CARE.

>>5 vrhunskih modela čizama koje stižu u H&M

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije