Studirati turizam, mnogo je više od upravljanja hotelima i ugostiteljstvom. Danas, učiti turizam, uključuje razvijanje kreativnosti, kritičkog promišljanja, nove koncepcije marketinga i pozicioniranja destinacija, brendiranje te nove ekonomije, poput ekonomije doživljaja. Od sljedeće jeseni, studenti završnih godina preddiplomskih studija, imaju priliku upisa jedinstvenog diplomskog studija “Upravljanje odnosima s javnošću” na Edward Bernays University Collegeu.
„Otvaranje studija kao što je Upravljanje doživljajem u turizmu dokazuje da Bernays dosljedno prati inovativnu liniju još od samih početaka. Studij kao takav nastao je usklađivanjem studijskih programa sa zahtjevima poslovne zajednice, koje budno pratimo, s obzirom na više od 100 partnera u poslovnom sektoru. Cilj svakog studijskog programa na Bernaysu je da postanete prepoznat, kompetentan i konkurentan sudionik današnjeg zahtjevnog tržišta, posebice kada je riječ o turističkoj djelatnosti, za koju iz dana u dan zanimanje sve više raste”, rekao je doc. dr. sc. Damir Jugo povodom otvaranja najinovativnijeg diplomskog studija turizma u Hrvatskoj.
Distance learning sastavan je dio najinovativnijeg studija
Kako titulu vodećeg visokog učilišta u ovome dijelu Europe Bernays zasluženo nosi, jasno pokazuje prilagodba na online nastavu u samo nekoliko dana od zatvaranja vrata svih visokih učilišta uslijed pandemije virusa COVID-19.
Na planove pokretanja studija ne može utjecati niti potencijalni novi val koronavirusa, a to pokazuje činjenica da je za dio nastave na tome studiju predviđen i distance learning model nastave, a kako će studenti sigurno biti spremni za izazove u turizmu koji tek slijede govori podatak od 450 sati iskustvene nastave i stručne prakse u dvije godine studija. Nakon diplomskog studija, studenti turizma na Bernaysu transformirat će tehnička znanja u osobine lidera i kompetencije koje će potaknuti donošenje ključnih promjena na turističkom tržištu.
Specijalizirano znanje i vještine, budući turistički menadžeri dobit će već tijekom studija
Za vrijeme diplomskog studija studente će se upoznati s činjenicom da u ekonomiji iskustva, ljudi osim usluga, sve više kupuju posebna iskustva i doživljaje koji im omogućuju stvaranje uspomena i senzacija. Studenti će kroz ovaj studij i posebno osmišljene vježbe savladati koliko je komunikacija bitna za kreiranje doživljaja za bolju pozicioniranost na turističkom tržištu, jer ne služi samo za sporazumijevanje i prijenos informacija, već i za upoznavanje kulture te stvaranje međuljudskih odnosa, kao i za kreiranje zdrave poduzetničke klime i suradnje u lokalnoj zajednici te za očuvanje tradicije i identiteta.
Svojim kolegijima i praksom specijalistički diplomski stručni studij turizma na Bernaysu slijedi proces kreiranja iskustva i doživljaja kroz četiri razine – od proizvođača i proizvodnje do ponude (proizvoda) i rezultata (iskustvo i doživljaja). Kreativni turisti sve su više u potrazi za interaktivnim doživljajima koji im pomažu u njihovom osobnom razvoju i stvaranju identiteta. U Hrvatskoj, ali i šire, nedostaju menadžeri doživljaja, stručnjaci koji će znati kako kroz kreativne i inovativne koncepte stvoriti doživljaj i nezaboravno iskustvo, a upravo jedinstven diplomski studij u ovome dijelu Europe obrazovat će prvi takav kadar menadžera u regiji.
Više o studijskim programima na Bernaysu pročitajte ovdje.