PROMO

U Zagrebu kreće studij koji će obrazovati stručnjake za spas turističkog sektora

Edward Bernays University College
Foto: Promo
22.05.2020.
u 09:01

Dok se svi pitaju što s turizmom u Hrvatskoj, u Zagrebu od jeseni kreće inovativni diplomski studij turizma na kojem će se obrazovati prvi menadžeri iskustva u Hrvatskoj, ali i šire.

Prvi vikend nakon što je Hrvatska otvorila svoje granice pokazao je da interes stranih turista ne jenjava za odmor u našoj zemlji. Hrvatska se proteklih tjedana pokazalo kao stabilna zemlja, k tome i kao Korona free destinacija, a upravo osjećaji povjerenja i sigurnosti, koje će turisti tražiti prilikom putovanja, ove sezone bit će ključni za spašavanje turističke sezone.

Glavno pitanje je – što je sa cijelom turističkom godinom? Koji su to sadržaji koji mogu dovoljno zainteresirati strane goste da dođu u Hrvatsku na jesen ili zimu, ako to bude moguće? Možemo li prebaciti fokus s ponude na obali na ponudu na kontinentu? Za odgovore smo upitali turističku stručnjakinju i profesoricu na Edward Bernays University Collegeu dr. sc. Romanu Lekić, koja se već dugi niz godina bavi storytellingom i upravljanjem doživljajem u turističkom sektoru.

– Jako je bitno razvijati kvalitetne turističke proizvode, osluškivati tržište i znati se prilagoditi. To se posebno pokazalo bitnim u jeku ove Korona krize. Mobilnost i gostoprimstvo čine esenciju turizma, stoga će biti jako izazovno motivirati ljude da ponovno putuju, istražuju nove destinacije, kulture i običaje. Turistička destinacija može biti proizvod, ali unutar nje treba biti manjih turističkih proizvoda i sadržaja. Tu na scenu stupaju menadžeri iskustva koji će kreativnim i inovativnim pristupima odgovoriti na izazove turističkog sektora – ističe dr. sc. Romana Lekić, pročelnica Odjela za turizam na Edward Bernays University Collegeu.

„Funkcija menadžera u turizmu je privući goste i potaknuti ih na konzumaciju različitih usluga od trenutka kada dođu u neku destinaciju pa sve dok se ne vrate kući. Za takvo što nužno je obrazovati ljude – naglašava dr. sc. Lekić, koja već radi na obrazovanju stručnjaka za turizam, koji će biti nositelji promjena u domaćem turizmu. Prva generacija studenata turizma na Bernaysu uskoro završava preddiplomski studij, a od jeseni počinje nadograđivati svoja znanja za obavljanje najkompleksnijih zadataka u turizmu na diplomskom studiju Upravljanje doživljajem u turizmu.

– Diplomski studij turizma na Bernaysu bit će prvi studij tog tipa u Hrvatskoj i regiji. Studij je od strane struke okarakteriziran kao najinovativniji studij turizma. Kao i na ostalim studijskim programima na Bernaysu, i ovdje studente očekuju individualni pristup profesora – mentora i savjetnika, kombinacija teorijskog znanja, neizostavne prakse i iskustvene nastave. Razlika je ta da će se nastava na diplomskom studiju turizma izvoditi na hrvatskom i engleskom jeziku, a studenti će moći izabrati i mogućnost studiranja na daljinu – kaže nam dekan tog visokog učilišta i priznati komunikacijski stručnjak doc. dr. sc. Damir Jugo.

S obzirom da se bliži državna matura i upisi na studij, upitali smo kako izgleda nastava na Bernaysu. – Zbog cijele epidemije COVID-19 morali smo prilagoditi nastavni proces. U svega tri dana od obustave nastave na visokim učilištima uspješno smo organizirali nastavu na daljinu. Online nastava na Bernaysu, kolokviji i ispiti još uvijek se odvijaju na sustavima BEduca i Microsoft Teams. Zahvaljujući tehnologiji, omogućena je nesmetana i dvosmjerna komunikacija nastavnika i studenata. Ono što nas posebno veseli je podatak da bi više od 70% Bernaysovaca ovakav model online nastave željelo zadržati i ubuduće, što dovoljno govori o prilagodbi cijelog akademskog tima situaciji s epidemijom i potresom – ističu s ovog visokog učilišta.

Edward Bernays University College u akademski svijet krenuo je prije sedam godina i to s prvim cjelovitim studijem komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću. Potaknuti gorućim problemom turizma, nedostatkom obrazovnih menadžera u turizmu, odlučili su se na iskorak u područje turizma, a uz Bernays se često veže i suradnja s poslovnim zajednicom po čemu su lider među visokim učilištima u Hrvatskoj. – Činjenica je da su privatna visoka učilišta brža, fleksibilnija i otvorenija za suradnju s tržištem, ali i samim studentima. Zahvaljujući kvalitetnom odnosu s poslodavcima, odličnom sustavu stručne prakse te našim naporima da unaprijedimo visoko obrazovanje u Hrvatskoj, 88 posto naših studenata zaposli se tri mjeseca od završetka studija.“, zaključuje dekan doc. dr. sc. Jugo.

Odaberi najinovativniji studij turizma ili najBolji studij komunikacija u Hrvatskoj i prijavi se za informativan ili upisni razgovor na: bernays.hr/Landing/Bfaktor.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije