Zlatko Pospiš, predsjednik Hrvatskog stolnoteniskog saveza, nije otkrio toplu vodu kada je riječ o financiranju sporta.
– Ne znam što više učiniti. Obilazim tvrtke, tražim pomoć, ali me svi samo tapšaju po ramenu. Gubim svoje vrijeme. Što bi tek bilo da nemamo uspjeha, da Tan nije osvojio srebrnu medalju na Europskom prvenstvu?! Vjerojatno ne bi bilo ni tapšanja po ramenu – rekao je Pospiš.
Stolni tenis u Hrvatskoj ima dugu tradiciju, još iz doba Dragutina Šurbeka i Antona Stipančića.
Završava Ekonomski fakultet
– Mi smo mali sport u odnosu na nogomet, košarku ili vaterpolo. Obilazim velike sponzore jer jedino oni imaju kakav-takav novac. I onda sam došao na ideju da za direktoricu marketinga postavim atraktivnu Tinu Katanić, bivšu kraljicu Hrvatske i uspješnu manekenku. Ipak je ljepše kada ona pregovara nego, primjerice, neki nepoznati muškarac – rekao je Zlatko.
Tina Katanić je na završnoj, četvrtoj godini Ekonomskog fakulteta.
– Već sam prije govorila da mi je diploma puno važnija od manekenstva. Zato sam se opasno primila knjige kako bih završila u roku. S Hrvatskim stolnoteniskim savezom već sam surađivala i kada sam čula za tu ideju s marketingom, rekla sam zašto ne probati. Imam volju i želju i sigurna sam da se mogu snaći u marketingu bez obzira na moje neiskustvo – istaknula je Tina i dodala:
– Na poslovne sastanke neću odlaziti u provokativnoj odjeći ili s dubokim dekolteom. Želim se dokazati razgovorom, a ne izgledom.
Nije Tina jedina manekenka koja će raditi u marketingu. Amra Peternel godinama je zaposlena u marketingu Nogometnog kluba Dinamo. Ivona Janjić desna je ruka Ive Balent, direktorice marketinga u Agrokoru, a Tajana Pečeničić je international marketing menadžer u tvrtki Stock. I sve su uspješne.
I košarkašica na tom položaju
– Činjenica je da svi poslovnjaci više vole razgovarati s osobom koja lijepo izgleda. No, kada bih za svoju tvrtku morao birati direktoricu marketinga, između ljepotice i osobe sa iskustvom uvijek bih izabrao ovo drugo. Jasno, to što je netko lijep ne znači da ne zna posao, ali mora prvo steći iskustvo – rekao je Vladimir Ivanković, direktor tvrtke Lupa promotion, kojem u marketingu radi Marina Mazić, bivša hrvatska košarkaška reprezentativka.
Tina Katanić i stolni tenis? Marketinški trik ili?
– Sigurno će Tinin angažman pobuditi više pozornosti u medijima nego da je, primjerice, Hrvatski stolnoteniski savez angažirao Peru Perića. Za PR agenciju Tina je lakši put do medija. Uostalom, tko je do prije pola godine čuo za Tihanu Nemčić? Nekoliko odličnih fotografija, vijest da je trenerica muške momčadi i evo ti sjajnog PR-a! Stolnotenisači od Tine mogu puno profitirati – rekla je Marija Tunjak, PR menadžer.
Ako ništa, nova će direktorica otvoriti neka vrata...
E, to su direktorice: Tina Katanić, Amra Peternel, Ivona Janjić...
- S Hrvatskim stolnoteniskim savezom već sam surađivala i kada sam čula za tu ideju, rekla sam zašto ne probati. No, na poslovne sastanke neću odlaziti s dubokim dekolteom. Želim se dokazati razgovorom, ne izgledom - kaže Tina
Komentara 9
i ovo je ČLANAK??? besmisleno do bola... baš u stilu večernjaka...
a bmt takve direktorice
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ove cure nisu direktorice već promotorice. Nemaju iskustva, nemaju završenu školu i ne znam od kuda im znanje da vode ozbiljan posao.