Stvar prestiža

Reklama tijekom Super Bowla košta 4,5 milijuna dolara, evo najboljih u povijesti!

Super Bowl
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
02.02.2015.
u 00:22

Super Bowl nije samo sportski događaj, on sa sobom povlači mnogo drugih zanimljivosti, a jedna od njih su i reklame

Finale američkog Super Bowla najveći je spektakl na svijetu. Taj dana sve u Americi stane, sve je podređeno tom događaju, a upravo to dogodit će se noćas. Pola sata iza ponoći po našem vremenu počet će finale koje će pratiti ljudi iz cijeloga svijeta.

Ovogodišnji će i za nas biti zanimljiviji nego inače jer obje momčadi vodi trener hrvatskog porijekla. New England Patriotse vodi Bill Belichick, dok prošlogodišnje prvake Seattle Seahawkse vodi Pete Carroll. Hrvatska turistička zajednica tu je činjenicu fantastično iskoristila ponudivši pobjedničkom treneru besplatan put u zemlju svojih predaka, a kako su tu vijest prenijeli brojni strani mediji, dobili smo veliku promociju Hrvatske.

No, Super Bowl nije samo sportski događaj, on sa sobom povlači mnogo drugih zanimljivosti, a jedna od njih su i reklame. Marketinške agencije natječu se u tome tko će osmisliti bolju reklamu i onda ju prezentirati tijekom finala. I nije tu više glavni motiv to što će njihov proizvod vidjeti milijuni ljudi diljem svijeta, to je već postala stvar prestiža. A spomenimo i jednu "sitnicu". Ako želite reklamu tijekom pauze u Super Bowlu, za 30 sekundi morat ćete platiti 4,5 milijuna dolara. Stoga oglašivači ništa ne prepuštaju slučaju i unajmljuju zvijezde poput Kate Upton, Charlotte McKinney, Kim Kardashian...

Svi oni ove će se godine boriti za naklonost gledatelja i nadati se da će ući u legendu kao brojne reklame dosad. Stoga smo za vas odlučili izdvojiti one koje su kroz povijest ostavile najdublji trag. 

Pogledajte najbolje reklame...

>>Hrvatski trener koji osvoji Super Bowl bit će nagrađen putovanjem u Hrvatsku!

>>Najbolja reklama HTZ-a i hrvatskog turizma u povijesti

>>Čelični Hrvat u lovu na NFL prsten, a govorili su da je predebeo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije