U sklopu promocije knjige 'Priče o nedjeljnom kolaču' na Danima komunikacija u Rovinju, neki od najistaknutijih hrvatski kreativaca pokazali su slatku stranu svoje kreativnosti, posve drugačiju od one svakodnevne. Davor Bruketa (Bruketa&Žinić OM), Iva Babaja (Unex) i Jakov Vilović (Utorak), u pravom natjecateljskom duhu, okušali su se u ukrašavanju Dolceline torte, pri čemu su se posebno vrednovali kreativnost, brzina, izvrsnost i ideja. Kandidate 'slatkog natjecanja' ocjenjivali su Milana Vlaović, poznata hrvatska spisateljica i direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap. Prvo mjesto osvojio je Davor Bruketa, koji je brojne okupljene kreativce oduševio neočekivanim performansom, ostavivši otisak vlastitog lica na kremi torte.
Davor Bruketa, Iva Babaja i Jakov Vilović morali su u zadanom vremenskom roku, na individualan, vlastiti način ukrastiti Dolcelinu tortu. Iako je Iva Babaja osvojila simpatije svojih kolega, pripremivši se vrlo profesionalno te zanimljivom ilustracijom naslikala tortu, prvo mjesto odnio je Davor Bruketa, kreativni direktor i osnivač agencije Bruketa&Žinić OM. Davor je osim ukrašavanja, svojim kolegama odlučio izvesti i mini performans-otisak licem, dokazavši još jednom kako neočekivane i jedinstvene ideje uvijek budu nagrađene.
>>Na natjecanja kreativnih komunikacija IdejaX i Mixx prijavljena 183 rada