Gala događaj „20 godina vrhunske radijske produkcije u Hrvatskoj“ u hotelu Esplanade okupio je ugledne članove političkog, diplomatskog, društvenog, gospodarskog, kulturnog i sportskog života. Organizatori događaja, koji je još jednom pokazao snagu radijske industrije u Hrvatskoj, su lideri u istom području, radijski nakladnici Narodni radio, Antena Zagreb, Radio Dalmacija, Enter Zagreb i Gold FM te agencije Media servis, Radijski Festival i All Market Media.
Fotogaleriju pogledajte ovdje.
U cjelovečernjem programu u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade koje je redateljski potpisao Goran Kulenović okupljenima su kroz multimedijalni doživljaj predstavljeni svi segmenti vrhunske radijske produkcije, uz nastup proslavljenog dvojca 2Cellos.
Organizatori - stvaratelji trendova u radijskoj industriji u Hrvatskoj ali i šire, pokazali su kako se, unatoč neprestanim izazovima, radijska industrija u Hrvatskoj kontinuiralo razvijala. Ova je priča pokazatelj hrvatskog uspjeha i dokaz da je radio, kao jedan od najstarijih i najuspješnijih medija, i dalje sveprisutan. Tako je, prevladavajući sve izazove modernog doba i razvoja tehnologije radijska industrija u Hrvatskoj zadržala sve visoke profesionalne principe, investirala u kadrovske i tehnološke segmente, te osigurala konkurentnost hrvatske radijske scene na europskom, ali i svjetskom tržištu.
Jačanju snage radijskog medija svjedoči i najnovije istraživanje europskog medijskog tržišta koje je provela Europska radiodifuzijska unija, a koje pokazuje da je upravo radio medij kojemu se najviše vjeruje. I ovim rezultatima istraživanja publika ponovno dokazuje kako brzina modernog radijskog medija ne ugrožava kvalitetu sadržaja i da vjerodostojnost radija u ovo izazovno vrijeme brzog protoka informacija nije nikada bila upitna. Tako ni povećana količina informacija nije ugrozila kvalitetu sadržaja, preciznost, dubinu analize, pouzdanost izvora i točnost.
Radijska industrija kontinuirano prepoznaje važnost visokih novinarskih standarda i načela objektivnog, točnog, profesionalnog, nepristranog i neovisnog novinarstva pa stoga i informativne redakcije odgajaju nove generacije radijskih slušatelja.
Radio je jedan od najmoćnijih medija koji svakodnevno kreira javno mnijenje jer prati konzumenta i utječe na njegove potrošačke navike te komunikacijom prema targetiranoj skupini oglašivači ostvaruju veći doseg.
Radio je i dalje najutjecajniji medij koji njeguje domaću glazbenu tradiciju, autore i produkciju pa tako i educira i odgaja slušatelje da poštuju sve segmente hrvatske kulturne baštine. Promovirajući hrvatske kulturne vrijednosti kroz glazbeni odabir i programske sadržaje svakodnevni doprinos radijskih nakladnika javnom interesu je golem.
Tako radijski medij predstavlja prva vrata u profesionalnom razvoju mladih umjetnika do drugih medijskih platformi. Veza između radija i publike čvrsta je i neraskidiva zbog snažne lojalnosti svih demografskih struktura slušatelja.
Večer povodom „20 godina vrhunske radijske produkcije u Hrvatskoj“ još jednom je pokazala da je budućnost radija neupitna unatoč konstantnom razvoju moderne tehnologije, prilagodbi sadržaja kroz različite multimedijske platforme i novim trendovima u glazbenom svijetu.