Nije rijetkost u svijetu da svoje nastupe iz klubova stand up komičari presele u velike dvorane. To je učinio i Ivan Šarić, koji ovih dana prvi put u svojoj karijeri ide na nacionalnu turneju po kazalištima i dvoranama svih većih hrvatskih gradova. Vjetar u leđa poznatom komičaru dao je i prošlogodišnji nastup u velikoj dvorani Lisinski, u kojoj ga je u dva dana gledalo 3500 ljudi.
Od barova do kazališta
– Nakon 10 godina s puno rada i truda dogodilo se to da me količina publike koja želi gledati moj nastup prisilila da počnem nastupati po dvoranama i kazalištima. Kada se stand up komedija pojavila kod nas, nisam baš mogao birati gdje ću nastupati, najčešće su to bili neki zadimljeni barovi – govori 34-godišnji Zadranin sa zagrebačkom adresom.
Šarić objašnjava da između nastupa u klubu i dvorani nema velike razlike – u prvom komičar je obično brži na jeziku, dok je u drugom veća doza opuštenosti publike pa može ulaziti i neke druge teme kojih se možda ne bi dotakao u klubu.
– Kazalište ti daje i više vremena i prostora na pozornici za neku glumu i vizualizaciju skeča – dodaje.
Od njegovih nastupa na novoj turneji, kaže kratko, možemo očekivati samo smijeh, a dosta tema bit će referiranje na aktualna događanja u društvu.
Ne govorim iz glave dva sata
– Aktualne su mi teme kao neka terapija, da to skinem s duše. Ali, nemam nikakvih posebnih priprema, ja sam već spreman. Mislim da neću imati nikakve goste, no nikad ne znaš – otkriva komičar koji je karijeru počeo kao voditelj na MTV Adria kanalu, i to nakon diplome ekonomije.
Šarić kaže da nikada ne zna u cijelosti kako će izgledati njegov nastup.
– Postoji uvijek unaprijed osmišljen scenarij, ne govorim ja iz glave dva sata. No, uvijek postoji 20 posto improvizacije u predstavi. To služi da i meni i ljudima koji su vidjeli nastup opet bude nešto novo. Isto tako, taj dio služi da stvorim interne fore s publikom tu večer – kaže Šarić. U ovoj turneji, kao i u svemu što radi, velika mu je potpora zaručnica Korana Gvozdić, bivša manekenka i voditeljica, danas zaposlena u marketinškoj tvrtki, s kojom je u vezi pet godina.
– Bez nje ne bih mogao napraviti pola od onoga što sam zamislio. Ona uostalom sudjeluje i u samoj organizaciji turneje po Hrvatskoj – otkriva.