Novi singl grupe Coldplay "Hymn for the Weekend" u suradnji s pop divom Beyonce, osim glazbenom kombinacijom pozornost plijeni i tematikom.
Naime, novi video inspiriran je indijskom kulturom, a neki smatraju da je u njemu došlo do tzv. kulturalnog prisvajanja.
Beyoncé je primila brojne kritike zbog prisvojenog izgleda istočne kulture, a neki od indijskih građana kažu da Indiju ne čine samo djeca na ulicama i egzotične žene.
Komentator Ahmed Ali Akbar smatra smiješnim da svi takvi spotovi imaju iste karakteristike – bollywood, siromaštvo, duhovnost, indijske boje.
Kulturalno prisvajanje, posebice Desi kulture (Indijski potkontinent) nije novitet. Šaroliku kulturu u glazbenim spotovima koristili su i Iggy Azalea te Selena Gomez.
Tamnoputa pjevačica poznata je po svojim eksperimentalnim modnim odabirima i koketiranju s različitim kulturama, stoga nastup unutar ove "vikend himne" zapravo ne iznenađuje.
Zanimljivo je da je pritisak i na Coldplayu, koji je zaista otputovao na azijski kontinent i snimio nove scene hita. Beyonce je svoj dio posla vrlo vjerojatno odradila unutar zidova američkog studija.
Glazbeni tim Beyoncé i Coldplay, uz njihov slušani "Hymn for the Weekend", vidjet ćemo 7. veljače u poluvremenu ovogodišnjeg Super Bowla.
>> Beyonce i Coldplay nastupaju u poluvremenu Super Bowla
Obozavanje sunca I vragova....nista novo.zasto ovi nose tridentne vile,znak munje..mozete to naci po babilonskim freskama,to je cisto paganstvo.Munja je znak vraga. 17 Vratiše se zatim sedamdesetdvojica radosni govoreći: "Gospodine, i zlodusi nam se pokoravaju na tvoje ime!" 18 A onn im reče: "Promatrah Sotonu kako poput munje s neba pade.