Kad je počelo emitiranje Big Brothera, činilo se da je to pun pogodak i da su Hrvati željni nove BB avanture. Odmah na početku izbio je skandal zbog kandidata Aleksandra Neradina protiv kojeg se vodi kazneni postupak zbog spolnog zlostavljanja maloljetne osobe. Neradin je izbačen iz emisije, a RTL se ogradio od slučaja.
Nesumnjivo je da je to “zapaprilo” priču oko BB-a, a tu si i brojke koje su potvrdile da je ovogodišnji show na dobrom putu da ostvari sjajnu gledanost. Ulazak u kuću i predstavljanje stanara pratilo je čak 620 tisuća ljudi, što znači da se ostvarila gledanost u ukupnoj populaciji od 15,12% (AMR), odnosno 33,63% u udjelu gledanosti, a statistike su pokazale da su gledatelji uz ekrane ostali i tijekom izravnog uključenja u kuću nakon prve emisije uživo. Govoreći u brojkama, snalaženje kandidata u kući gledalo je oko 530 tisuća ljudi, a Facebook-stranicu lajkalo je oko 60 tisuća ljudi. Da se projektu pristupilo ozbiljno, vidjelo se i po specijalnoj emisiji u kojoj se govorilo o svim zanimljivostima iz kuće.
Emisiju “Big Brother – Mala sestra” vodio je glazbenik Fil Tilen, odnosno Slaven Berić, a uz njega je bila influencerica Paula Sikirić. Kao komentatorice pregleda tjedna bile su i bivše natjecateljice “Života na vagi” Hana Sokač i Gabrijela Crnjac. No, nakon samo dva tjedna prikazivanja ta je emisija ukinuta, a RTL navodi da emisija nije bila odobrena s gledateljske strane. Po forumima se sve češće mogu pročitati negativni komentari, primjerice “ovogodišnji BB je dosadan”, “kandidati su nezanimljivi” itd. Čak je kandidatkinja Bojana izbačena iz kuće u izvanrednoj emisiji u utorak navečer, zbog čega se i najzagriženiji fanovi BB-a pitaju hoće li show izdržati tri mjeseca prikazivanja. Pitali smo i RTL za službeni komentar.
– Deveta sezona Big Brothera od početka emitiranja na ciljnoj skupini 4+ (populacija svih Hrvata koji imaju TV prijamnik) ima udio u gledanosti od 19,5% (SHR), dok na komercijalnoj ciljnoj skupini 18-49 ima 21,4% (SHR). Najvjernija su skupina gledatelja žene od 18 do 29 koje ostvaruju 30% u udjelu gledanosti – rekli su s RTL-a.
U svim varijantama BB je nekad imao veću, nekad manju gledanost. Prvom Celebrity Big Brotheru iz 2008. gledanost je pala oko 31,3% u odnosu na godinu prije, prvu epizodu regionalnog BB-a iz 2015. uživo su gledala 599.173 gledatelja, a drugu s obitelji Vasić pratilo je oko 601.000 gledatelja. Vjerojatno se neće nadmašiti gledanost prve sezone iz 2004. To je bio jedan od najuspješnijih projekata RTL-a, a završetkom showa i dalje je trajao interes za stanarima.
rtl-u treba uzeti nacionalnu koncesiju, ljude doslovno truju smećem