U staroj tvornici Gredelj, Coca-Cola je sinoć predstavila novu svjetsku kampanju Taste the feeling, koja je dio nove svjetske strategije One brand.
Prvi put nova Coca-Colina svjetska marketinška strategija One Brand (Jedna robna marka) objedinjuje robne marke Coca-Cola, Coca-Cola Light / Diet Coca-Cola, Coca-Cola Zero te Coca-Cola Life u jednu krovnu kampanju pod nazivom Taste the Feeling. Ispijanje Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini trenutak posebnim, u što su se mogli uvjeriti brojni gosti među kojima su bili i Iva Šulentić, Antonio Franić, Hrvoje Šalković, Kristijan Beluhan, Tomo in der Mühlen, Jelena Perčin, Antonija Mandić, Mirna Medaković, Korana Gvozdić, Mate Janković...
Stara tvornica Gredelj poslužila je kao savršena kulisa za proslavu, a svi su uzvanici od samoga dolaska na ovo posebno događanje imali priliku doživjeti Coca-Colu u eksploziji svih pet osjetila. Domaćica događaja bila je glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju Maria Anargyrou-Nikolić, koja je i premijerno najavila prvi televizijski spot Anthem. Tom je prilikom istaknula: „2016. je godina u kojoj želimo cijeli svijet, pa tako i Hrvatsku, podsjetiti na ikonu pop-kulture, dizajnersku muzu i filmsku zvijezdu, najbolje piće na svijetu – Coca-Colu! Već gotovo 50 godina u Hrvatskoj stvaramo ovo najpoznatije piće koje svi vole, i obogaćujemo život potrošača i društva. Nova Coca-Colina kampanja Taste the feeling slavi jednu kultnu robnu marku i jedan fantastičan proizvod jer ispijanje Coca-Cole čini trenutak posebnim. Tako će nam godina koja je pred nama donijeti brojna iznenađenja i uzbudljiva iskustva, a sva će u prvi plan staviti jedinstveni okus i osvježavajuć, jednostavan trenutak.“
Kreativna kampanja temelji se na poznatim vizualnim elementima, ali u modernome izdanju. Objavljen je i prvi televizijski spot naziva Anthem, koji uključuje izvornu pjesmu Taste the Feeling mladog australskog pjevača Conrada Sewella, najpoznatijeg po velikom svjetskom hitu Firestone, koji je producirao slavni norveški DJ Kygo.
Firestone je premašio 300 milijuna posjeta na mrežnome servisu Spotify, a prodan je u više od tri milijuna primjeraka diljem svijeta. Pjesma Taste the Feeling sadržava i novi audiopotpis inspiriran zvukovima koji su dio iskustva ispijanja Coca-Cole – otvaranja čepa, šištanja mjehurića i…
Fotografije su snimili poznati modni fotografi Guy Aroch i Nach Ricci, a prikazuju ljude iz cijeloga svijeta kako uživaju u svojoj Coca-Coli u različitim svakodnevnim trenucima u kojima su sami, u skupinama ili u parovima.
Jos da je i kola ista kao u razvijenim zemlama auuuuu