Zvijezda regije

Novi hit Dine Merlina u 3 je dana pregledan 3,6 milijuna puta: U pandemiji ćemo vidjeti gdje je točka pucanja!

Dino Merlin
Foto: Edvin Kalić
1/4
03.11.2020.
u 08:00

“Mi” je broj 1 u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji, a na najvećoj streaming platformi, Spotifyu, pjesma “Mi” broji više od 100 tisuća streamova

Dino Merlin, jedan od najpopularnijih pjevača regije, ima novi singl. “Mi”, prvi singl nakon šest godina, označava i skori izlazak novog albuma, a već u prvom danu od objave na YouTubeu zabilježio je više od 900.000 pregleda. No takve rekordne brojke nisu ništa neobično za Dinu Merlina pa smo, osim o novom singlu, albumu, ali i pandemiji koja je neizbježna tema, razgovarali o njegovu ogromnom uspjehu na digitalnim platformama. “Mi” je broj 1 u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji, a na najvećoj streaming platformi, Spotifyu, pjesma “Mi” broji više od 100 tisuća streamova.

Ovo je prvi vaš singl nakon šest godina, a posvećen je sadašnjoj situaciji u svijetu. Bi li bilo ovog singla ili bi li baš ova pjesma bila prvi singl nakon tolikog vremena da nije pandemije?
Da nije pandemije, prvi singl bio bi objavljen ranije. Pjesma “Mi” je bila spremna već u proljeće, ali je njeno vrijeme tek sada došlo, kao što sam već negdje rekao: evo malo proljeća u listopadu. Moramo naučiti živjeti ovaj novi život, moramo živjeti i raditi usprkos svemu, život ne čeka, a i mi smo nestrpljivi.


 
Kako vi sami proživljavate ove dane, mislite li da svi činimo dovoljno da bismo pobijedili koronavirus?
Da činimo dovoljno, pandemije ne bi bilo i svijet bi bio bolji. I u pandemiji ćemo, kao i u svakom drugom izvanrednom stanju, moći vidjeti tko smo i kakvi smo, koliko možemo zategnuti žicu i gdje je točka pucanja. Izazovna vremena traže dodatni trud i napor, ali znanje i tehnologija umnogome pomažu i u borbi protiv bolesti i u rješavanju brojnih drugih vrućih problema s kojim se čovječanstvo suočava. Međutim, kako koristimo sve što nam je na raspolaganju, posebna je tema.
 
Umjetnici, glazbenici, kreativci najviše su pogođeni ovom pandemijom, njihova “radna” mjesta naprosto nestaju. Što biste poručili, hoće li se sve vratiti na isto ili kreativce čeka jedan drugačiji svijet, bavljenje njihovim poslom na drugačiji način?
Teško da će stvari ikad više biti iste jer ljudi će biti pred mnogim izazovima, ne samo umjetnici i kreativni radnici već sve nas čekaju izazovi koje nismo očekivali. Komunikacija i generalno i u šoubiznisu razvila je i unaprijedila nove kanale i za očekivati je, kada ovo prođe, da će neki novi formati ostati i da će njihov dalji razvoj slijediti. Velika je pogodnost što glazbenici danas mogu direktno komunicirati s publikom bez obzira na to gdje se ona u tom trenutku nalazi, a iako je brzina interakcije iznimno uzbudljiva i za publiku i za izvođače, ništa ne može zamijeniti živi nastup i koncertnu atmosferu, tako da ih s nestrpljenjem očekujem.
 
Vi ste zapravo već i uspjeli ujediniti dobar dio ove regije, brojke koje postižete na svim digitalnim platformama jedinstvene su. Jeste li imali takva očekivanja kada ste objavili prvu pjesmu na YouTubeu?
Uložili smo puno vremena i truda, dali sve od sebe, a to mogu reći i za sebe i čitav tim. U skladu s uloženim trudom, imali smo i očekivanja, a rezultati su samo kruna našeg uloženog truda. Također, to je još jedan pokazatelj da je svijet danas manji nego što je ikad bio, svi smo povezani, bliži, usprkos distancama koje održavamo kako bismo zaštitili svoje i zdravlje drugih.
 
Mi u trenutku kada sastavljam ova pitanja ima više od 3,6 milijuna pregleda na YouTubeu. Koja je tajna uspjeha na digitalnim platformama?
Online platforme i muzički servisi danas su primarni način komunikacije s publikom, a uspjeh uvijek ovisi o kvaliteti sadržaja. Ako imate dobru pjesmu, onda će pjesma biti uspješna. Na koncu, medij je sekundaran bez obzira na vrijeme o kojem govorimo.
 
Spot za pjesmu “Mi” snimljen je u Porto Montenegro, lokaciji koja ja zaštićena i od UNESCO-a. Kako je došlo do ovog partnerstva koje će, kako ste najavili, biti dugoročno, čime vas se ta lokacija dojmila?
Porto Montenegro je najekskluzivnija destinacija u regiji koju sam posjetio. Brzo smo ustanovili da govorimo istim jezikom, da imamo slične poglede na svijet i da se usuđujemo sanjati velike snove.
 
Vrlo je interesantna koreografija na spotu. Tko je autor, čini se na trenutke kao i da ona sama nosi neku poruku?
“Festival ujedinjenih različitosti” možda je najbolji opis novog spota, ali i koreografije koja je djelo mlade i energične Helene Janjušević iz Pule, koja se rado odazvala na poziv redateljice KUKLE i oko sebe okupila sjajnu plesnu skupinu. Željeli smo i spotom i koreografijom u naše živote unijeti vedrinu, boje, sunce i osmijehe, tako podsjećajući sami sebe na onaj bolji dio nas i na to kako sjajni i veseli možemo biti usprkos svemu.

Nedavno je u prodaju pušten i Vaš koncert s jedne druge lokacije, naše Arene. Znamo da je to bio spektakl, vjerojatno imate želju to i ponoviti, no ima li i još lokacija u Hrvatskoj gdje biste rado održali koncert?
Uvijek imam neki novi dalji cilj koji treba postići. Neka planovi za sada ostanu u mojim ladicama i u mojoj mašti kako ne bismo kvarili iznenađenje publici. Reći ću samo da mi i u ovim godinama ni ideja ni ambicija ne nedostaje.
 
Bilo je također i brojnih suradnji, i s umjetnicima ovdje u Hrvatskoj. S kime biste voljeli napraviti neku suradnju, možda s nekime i ponoviti?
Da, imao sam nezaboravne suradnje s Ivanom Banfić, Ninom Badrić, Tonijem Cetinskim, Baby Dooksom, dok na ovom projektu surađujem s umjetnicima iz Hrvatske u raznim aspektima. Volio bih istaknuti jednog za mene posebnog, a to je J. R. August na čijem sam koncertu u Hrvatskom glazbenom zavodu imao zadovoljstvo biti publika.

Pjesma “Mi” trebala je izaći u proljeće, no kao i sve, pandemija je i to malo pomaknula. Kada ćemo vidjeti sljedeći singl, o čemu će ta pjesma govoriti, kada će izaći novi album? Razmišljate li i o živim nastupima, barem na digitalnim platformama?
Objavit ćemo najmanje još jedan singl prije nego što objavimo album. Što se tiče online koncerata, naravno da razmišljam o tome, ali još uvijek nemamo plan ni datum niti znamo kako i kada. Od sebe uvijek očekujem neočekivano, volim sam sebe iznenaditi, izazvati. Tako da gotovo ništa, kada su moje pjesme u pitanju, ne isključujem kao mogućnost.

Ključne riječi

Komentara 5

XS
XSARA
09:04 03.11.2020.

Ovo hit? Uooće me nije dojmila pjesma

Avatar zlatko.djalog
zlatko.djalog
08:58 03.11.2020.

Ha. najpopularniji.kak za koga!

Avatar MosMiGa
MosMiGa
09:20 03.11.2020.

pederluk od spota ali ono na naj jace..............

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije